Answers הישראלית תימכר ל-AFCV ב-127 מיליון דולר

תירכש ע"י חברת האחזקות לפי שווי של 10.5 דולר למניה ■ תוסר מרשימת המסחר בנאסד"ק ותהפוך לפרטית ■ לחברה מעל ל-50 מיליון משתמשים ו-12 מיליון שאלות ותשובות

ביום חמישי האחרון, הודיעה חברת Answers הישראלית כי אושרה עסקה לרכישתה על ידי חברת האחזקות AFCV תמורת 127 מיליון דולר, לפי שווי של 10.5 דולר למנייה. בעקבות הרכישה, תסיר AFCV את אנסרס מרשימת המסחר בנאסד"ק, וזאת תהפוך לחברה פרטית.

לחברת Answers, המפעילה אתר שהוא מעין רשת חברתית המבוססת על שאלות ותשובות, נהנית מיותר מ-50 מיליון משתמשים רשומים, ולא מפסיקה לגדול: באחרונה פורסמה באתר התשובה ה-10 מיליון במספרה (כיום המספר עומד על מעל ל-12 מיליון), והשיקה אפליקציית אייפון חינמית לקהל הרחב כמו גם משחק טריוויה המבוסס על השאלות והתשובות באתר. בנוסף, השיקה החברה שירות של מענה על שאלות באמצעות סרטוני וידיאו.

"אחרי 6 שנים מרתקות כחברה ציבורית, אנו שמחים מאד להגיע לשווי משמעותי עבור המשקיעים שלנו", אמר בוב רוזנשיין, מייסד ומנכ"ל החברה, והסביר כי "העסקה טובה גם למשתמשים שלנו, שימשיכו ליהנות משירותים משופרים".

ברקע, יש לציין כי העסקה, בעלות של 127 מיליון דולר, מצביעה על הכוח שיש לאתרי שאלות ותשובות בעת הנוכחית. רוזנשיין, מצידו, הוסיף כי "המשימה שלנו היא לספר את מנוע השאלות והתשובות הטוב ביותר שקיים ברשת", והוסיף כי "הרכישה לא תשנה אותנו. נמשיך לפתח את המוצר שלנו גם עכשיו".