תביעה: צלם פפראצי גרם נזק לקטנוע שהושכר לג'סטין ביבר

חברת השכרת האופנועים "מוטו גו" תובעת 2,000 שקל מהצלם אלעד דיין ■ בתוך כך, נודע כי בעלי החברה התכוון להציע למכירה את הקסדה בה השתמש הזמר עבור כמה אלפי דולרים

חברת השכרת האופנועים "מוטו גו" תובעת את צלם הפפראצי אלעד דיין בסכום של 2,000 שקל, בגין הנזקים שגרם לכאורה לקטנוע שהושכר לזמר ג'סטין ביבר.

בד בבד, מתברר כי בעל אותה חברת השכרה מתכוון להציע למכירה את הקסדה בה עשה שימוש הזמר, עבור סכום של כמה אלפי דולרים, בזמן שעלותה המקורית עומדת על 890 שקל.

בתביעה שהגישה חברת ההשכרה לבית המשפט השלום בתל-אביב, באמצעות עו"ד דינה יהב, נטען כי דיין חסם את דרכו של הקטנוע עליו רכב ביבר, לא נתן לו להמשיך בדרכו, ובפרץ של אלימות חסרת תקדים שבר באמצעות המצלמה את פנס הקטנוע.

עוד נטען כי מאחר שמדובר בזמר מפורסם, גברו שיקוליו של הצלם על אינטרסים אחרים, כמו שלמות הקטנוע ובריאותו ובטחונו של נהג הקטנוע.

לדברי התובעת, נגרמו לה הנזקים הבאים: נזק על-פי הצעת מחיר בסכום של 614 שקל, אובדן ימי השכרה עקב השבתת הרכב בסכום של 500 שקל ופיצוי עונשי בסכום של 1,000 שקל.

נטען כי החברה לא פוצתה משום גורם אחר הואיל וגובה הנזק נמוך מסכום ההשתתפות העצמית. יצוין כי דיין עצמו הגיש תלונה למשטרה נגד ביבר בטענה כי פגע בו.

מסתבר כי הנזק לקטנוע לא מנע מחברת ההשכרה לנצל לכאורה את העובדה שהשכירה את הציוד שברשותה לזמר, ולפי אתר mako, יורם ארגמן, בעל חברת ההשכרה, מתכוון להציע למכירה באתר eBay את הקסדה אותה חבש ביבר בזמן שרכב על הקטנוע, בסכום של כמה אלפי דולרים, כאמור.