קמפיין חדש של זאפ: "ליברמן מתכנן ביקור פתע באיראן?"

אתר השוואת המחירים העלה קמפיין להשוואת מחירי טיסות ■ ליד תמונת ליברמן נכתב: "מתכנן ביקור פתע באיראן?", ואילו ליד תמונת נתניהו נכתב: "כשאתה טס לאובמה, השווה טיסות"

הסערה הבאה בדרך? קמפיין חדש שהוציא אתר האינטרנט זאפ עושה שימוש בלתי שגרתי בעליל בשמם ובתמונתם של ראש הממשלה ושר החוץ, זאת בעקבות פרשת הנסיעות של בנימין נתניהו וההתבטאויות השונות של אביגדור ליברמן נגד איראן.

אתר זאפ הינו אתר השוואות מחירים שבו ניתן למצוא מידע שמסייע לגולשים בעת הקנייה. במהלך הקמפיין שעלה הבוקר (ג') בשלטי חוצות ברחבי הארץ, הוחלט באתר לעשות שימוש יצירתי למדי בפרשיית הנסיעות של ראש הממשלה, וגם בשמו של שר החוץ אביגדור ליברמן כמי שמתעתד "לבקר באיראן".

בשלטי החוצות השונים מופיעה תמונתו של ראש הממשלה ולידה נכתב: "שכח מהפרשייה - כשאתה נוסע לאובמה, כנס והשווה טיסות לארה"ב".

בשלטים נוספים מופיעה תמונתו של שר החוץ אביגדור ליברמן ולצידה כתוב: "מתכנן ביקור פתע באיראן? השווה וחסוך מחירי טיסה".

מחברת הפרסום "הביילינים", שיצרה את הקמפיין עבור אתר זאפ, נמסר כי "עם כניסתה של זאפ לתחום השוואת מחירי התיירות ולקראת עונת החופשות בחו"ל, חשוב לנו להעביר את מסר החיסכון שבהשוואת המחירים".

עוד נכתב בהודעת החברה כי "באמצעות הקמפיין אנו מעבירים את המסר כי ניתן לחסוך כאשר מתכננים חופשות משפחתיות או נסיעות עסקים, וגם כשמדובר בנסיעה של ראש הממשלה, של שר החוץ או של כל איש ציבור אחר - ואת זאת עשינו בצורה הומוריסטית ובאמצעות דמויות מובילות".

בלשכת ראש הממשלה ובלשכת שר החוץ סירבו להגיב לידיעה.