אבסורד: שחר גרינשפן תפגוש את הנהג הדורס בטיפולי השיקום

מרק פטריק, שדרס את גרינשפן בת ה-14 והותיר אותה משותקת, נשלח לעבודות שירות שאותן ירצה בבית לוינשטיין - שם תטופל מי שנפלה קורבן למעשיו ■ אחותה: "זו התגלמות חוסר הצדק"

קרנבל האבסורד סביב העונש שנגזר על הנהג השיכור שדרס את שחר גרינשפן בת ה-14 מסרב להירגע. ב"ידיעות אחרונות" פורסם הבוקר (ד') כי האיש ירצה את עבודות השירות שאליהן נשלח בבית לוינשטיין, שם צפויה גרינשפן להתחיל בקרוב סדרת טיפולי שיקום.

שחר נפגעה מרכבו של האיש, מרק פטריק, בעת שעמדה עם חברתה על אי תנועה והמתינה לרמזור ירוק כדי לחצות את הכביש. בסביבות 16:00 דרס אותה פטריק ופגע גם בחברתה, שנפצעה קל.

באותו אירוע איבדה שחר את היכולת לדבר ולתפקד, ומאז היא משותקת בכל גופה. המילה היחידה שהוציאה מפיה במשך השנתיים שחלפו מאז התאונה היא "עזרה".

העונש הקל שנגזר על פטריק, בן 59, עשה הדים בתקשורת. סוכם עמו הסדר טיעון שלפיו הוא חויב לשלם קנס בגובה 1,000 שקל בלבד, רישיונו נפסל, ונגזרו עליו 600 שעות עבודות שירות, שאותן כאמור הוא אמור לבצע במוסד שבו מטופלים רבים מבין נפגעי תאונות הדרכים.

יעל גרינשפן: אנחנו לא רוצים לראות אותו לעולם

בני משפחתה של גרינשפן נדהמו השבוע לקבל את הידיעה על כך שיעל צפויה לפגוש בסדרת טיפולי השיקום את מי שאחראי לפגיעה בה. עם זאת, כאשר הוחלט לשלוח את פטריק לרצות את עבודות השירות בבית לוינשטיין, טרם היה ידוע כי שחר תטופל שם.

יעל גרינשפן, שפרסמה בדף הפייסבוק שבה את מכתב המחאה שעורר את ההדים סביב הנושא, אמרה אתמול (ג') כי "האפשרות שנאלץ לראות אותו בכניסה לבית-החולים מזעזעת ומכעיסה אותנו. אנחנו לא רוצים לראות אותו לעולם. זו ההתגלמות של חוסר הצדק".