די מדיקל: חברות-בנות קיבלו אישור התאמה לאיכות בקנדה

אפרי ארגמן: "השגת אישור CMDCAS הינה הוכחה נוספת לאיכות מוצרי החברה. אישור זה יאפשר לנו להתקדם עם תהליך הרישום והמסחור של מוצרינו"

די מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, מודיעה היום כי חברות הבת, Spring-Set Health Solutions ו- Spring Health Solutions, קיבלו אישור לתקן ה-ISO של החברה לאיכות מהרשויות בקנדה.

כתוצאה מכך, חברת Spring-Set Health Solutions החלה בתהליך הגשת בקשה למשרד הבריאות הקנדי לאישור שיווק סטי האינפוזיה האוניברסליים שהחברה מפתחת, מייצרת ומשווקת.

בתחילת חודש פברואר הודיעה החברה על קבלת שני תקני ISO. יצרני ציוד רפואי המעוניינים לשווק את מוצריהם בקנדה, מחוייבים להגיש לאישור את מוצריהם למשרד הבריאות הקנדי. משרד הבריאות הקנדי בוחן את המוצרים מבחינת בטיחות, יעילות ואיכות על סמך רישום ה-CMDCAS על מנת להבטיח כי ליצרנים מערכת איכות הולמת.

רשם מוכר של CMDCAS עורך את בדיקת איכות היצרן בהתאם לתקני ה-ISO עם ההשלמות הדרושות לרגולציה של משרד הבריאות הקנדי ולאחר מכן מעניק את האישור לרישום. יצרנים משתמשים באישור זה כחלק מהגשת הבקשה למשרד הבריאות הקנדי לאישור שיווק במדינה.

"השגת אישור CMDCAS הינה הוכחה נוספת לאיכות מוצרי החברה. אישור זה יאפשר לנו להתקדם עם תהליך הרישום והמסחור של מוצרינו, בהתחלה עם סטי האינפוזיה האוניברסליים של החברה, בקנדה שהינה השישית בעולם בשכיחות של ילדים חולי סכרת סוג 1 בגיל 14 או צעירים יותר" ציין אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל.