בקיץ בחנויות בישראל: סמסונג השיקה את הגלקסי S2

המכשיר הושק בדרום קוריאה ואנגליה, והוא צפוי להגיע לארץ רק בחודשים יוני-יולי ■ הדור הראשון של מכשיר הדגל של סמסונג מכר כבר למעלה מ-100 אלף יחידות בישראל

מכשיר הדגל של סמסונג, הגלקסי S2 הושק ביממה האחרונה באנגליה וגם בדרום קוריאה - המגרש הביתי של יצרנית האלקטרוניקה. שתי המדינות זכו לקבל את המכשיר כחודש לפני מדינות רבות נוספות, שם הוא יושק רק מחודש מאי.

הדגם החדש מגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ' במקום 4 אינץ' שהיה בדגם הקודם. החברה שילבה במכשיר טכנולוגיית מסך משודרגת בשם Super AMOLED Plus. מלבד זה, יש כאן גם מעבד כפול ליבה וצילום וידיאו באיכות Full HD בתקן 1080p. מצלמת הסטילס מגיעה עם חיישן של 8 מגה פיקסל ופלאש מסוג LED ויש גם מעבד כפול ליבה במהירות של 1.2 ג'יגה הרץ.

הגלקסי S 2 שוקל 116 גרם והוא מגיע רק בעובי של 8.5 מ"מ. סמסונג מציעה במכשיר ממשק משופר משלה בשם TouchWiz 4.0 הפועל על-גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.3. הממשק של סמסונג מאפשר להציב המון ווידג'טים (מיני יישומים) בתצוגת קריאה על-גבי המסך. יש גם שירות הגורם למכשיר לצלצול מרחוק כשהטלפון במצב שקט או כאשר רוצים למצוא אותו. חוץ מזה, יש גם אפשרות למחוק את התוכן של הסלולרי מרחוק.

הגלקסי S מהדור הראשון מכר כבר למעלה מ-100 אלף יחידות בישראל, כאשר ממשיכו צפוי להגיע לארץ רק בחודשים יוני-יולי, לאחר שהמפעילות הסלולריות יחליטו על מועד השקה.