אחרי 6 שנים: עדי אייל, מבכירי מיקרוסופט, עוזב את החברה

עדי אייל הקים את חטיבת הקונסיומר והאונליין במיקרוסופט וניהל את אתר MSN המקומי ■ יזם את השת"פ המסחרי בין מיקרוסופט לנענע10 והקמת גוף המדיה MASA ■ טרם נודע מי יחליפו

עדי אייל, מנהל חטיבת הקונסיומר והאון-ליין של מיקרוסופט ומי שניהל את אתר msn ישראל, עוזב את תפקידו. טרם מונה לאייל מחליף.

אייל הצטרף למיקרוסופט לפני כ-6 שנים כסמנכ"ל השיווק של החברה. בשלוש השנים האחרונות הקים אייל את חטיבת הקונסיומר והאונליין, ובמהלך כהונתו נחתם הסכם שיתוף פעולה מסחרי בין מיקרוסופט לנענע10, במסגרתו הוקם גוף המדיה MASA, המשווק את שטחי הפרסום בנכסים האינטרנטיים של מיקרוסופט בישראל (msn ישראל, מסנג'ר והוטמייל), נענע10 ועמוד הבית של פייסבוק בישראל.

לפני מיקרוסופט כיהן אייל בתפקידי שיווק שונים, בהם מנהל השיווק של קריאו סאיטקס, מנהל שיווק באורנג' ומנהל פרויקטים בחברת הייעוץ POC.

דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אמר: "בתפקידיו השונים הצליח עדי אייל להעמיק את החדירה של מיקרוסופט לשוק הישראלי, הן בקרב המגזר הפרטי והן בקרב המגזר העסקי. פעילותו התאפיינה בתעוזה שיווקית, יזמות ומעוף שבאמצעותם זכו מוצרי החברה להצלחה בשוק והתאפשרה כניסתנו גם לשווקים חדשים. אני מודה לעדי אייל על תרומתו החשובה לחברה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".