השיחה: מיהם אנשי העסקים שצפויים לטוס לפיינל פור?

איפה חגג ישראל רייף יום הולדת? ■ וגם: מיהם בעלי הבית החדשים של אלכס בירקנשטוק?

ברודט במצעד החיים

יו"ר בנק לאומי, דוד ברודט, והמשנה הבכיר למנכ"ל, זאב נהרי, עמדו בראש משלחת עובדי לאומי למצעד החיים בפולין. המשלחת, שמנתה כ-100 מעובדי הבנק, סיירה במחנות ריכוז והשמדה ובאתרי זיכרון שונים ברחבי פולין.

דוד ברודט, זאב נהרי, משלחת בנק לאומי למצעד החיים / צילום: מאשה גלן
 דוד ברודט, זאב נהרי, משלחת בנק לאומי למצעד החיים / צילום: מאשה גלן

דוד ברודט וזאב נהרי עם משלחת עובדי הבנק

במהלך הצעדה נשא ברודט דברים וציין כי לכל יהודי שחי במאה ה-20 יש נגיעה אישית משמעותית לשואה וכי עם כל המחלוקות, חובתנו לדורות הבאים היא לא רק קיום מדינה עצמאית, אלא לשאוף למדינה מופתית, ערכית ואיכותית בכל רבדיה.

מתכוננים לפיינל פור

אמש (ב'), רגע לפני הפיינל פור, אירח יובל סלע, מבעלי רשת מסעדות "מוזס", את חברי ההנהלה ואת שחקני מכבי תל-אביב בסניף הרצליה פיתוח.

גור שלף, מתכוננים לפיינל פור 2011 / צילום: רוני שיצר
 גור שלף, מתכוננים לפיינל פור 2011 / צילום: רוני שיצר

גור שלף

בשולחן ההנהלה ישבו: שמעון מזרחי, גור שלף, דיויד בלאט, גיא גודס ואלי דריקס, שקיבלו עדכון על רשימת אנשי העסקים שיגיעו לעודד את הקבוצה מקרוב בהם: שלמה נחמה, מאיר שמיר, הרצל חבס, יורם ירזין, מיקי ודני זלקינד, אלי אביסרור, ושני אחיו, יורם וג'קי.

טל בורשטיין, עומרי כספי, מתכוננים לפיינל פור 2011 / צילום: רוני שיצר
 טל בורשטיין, עומרי כספי, מתכוננים לפיינל פור 2011 / צילום: רוני שיצר

טל ברושטיין ועומרי כספי

לאירוע הצטרף גם שגרירנו ב-NBA, השחקן עומרי כספי, שהתיישב בשולחן עם השחקנים כדי לדסקס עמם אסטרטגיות למשחק חצי הגמר מול ריאל מדריד.

החברים של ישראל

אמש, הבר רודיקה ברחוב אבן גבירול בתל-אביב קושט בהרבה הרבה בלונים. איש העסקים ישראל רייף שיום הולדתו חל לפני מספר ימים, הוזמן על-ידי חבריו הקרובים להרים כוסית לחייו.

ישראל רייף, טובי שמלצר, יום הולדת לישראל רייף / צילום: יוסי כהן
 ישראל רייף, טובי שמלצר, יום הולדת לישראל רייף / צילום: יוסי כהן

ישראל רייף וטובי שמלצר

רייף הנבוך לא הבין לשם מה הבלונים והצלמים הרבים שהמתינו בכניסה לבר. התעלומה נפתרה כאשר הגיע למקום הזמר ליאור נרקיס מלווה ברעייתו שחגגה גם היא את יום הולדתה באותו הבר בדיוק.

הראל ויזל, יום הולדת לישראל רייף / צילום: יוסי כהן
 הראל ויזל, יום הולדת לישראל רייף / צילום: יוסי כהן

הראל ויזל

בין החברים הקרובים של רייף שהגיעו לערב הגברים: הגיס והחבר טובי שמלצר, יגאל לנדאו, הראל ויזל, אבי מיכאלי ואמיר אלדר.

בעלי הבית של בירקנשטוק

אלכס בירקנשטוק, האיש והנעליים, רכש לאחרונה דירת פנטהאוז בבניין The Setai שבאזור מרכז הסחר העולמי במנהטן. את הצ'ק על סך 18 מיליון שקל עבור הדירה המפוארת העביר בירקנשטוק לבעלי הבית החדשים: אנשי העסקים הישראלים צחי ארבוב ואילן קפון, בעלי חברת "אקרו-נדלן" ומנכ"ל החברה זיו יעקבי, שרכשו את הבניין כולו בעסקה שהוערכה בשווי של כ-80 מ' דולר.

צחי ארבוב, זיו יעקבי, אילן קפון, בעלי חברת אקרו נדל
 צחי ארבוב, זיו יעקבי, אילן קפון, בעלי חברת אקרו נדל

צחי ארבוב, זיו יעקבי ואילן קפון

חוץ מדירה בגודל 330 מ"ר בקומה ה-33 של הבניין, ייהנה הדייר החדש מ: חדר כושר וספא יוקרתיים, מסעדת גורמה אסיאתית בעלת כוכב מישלן, מרתף יינות, גג פרטי עם מיטות שיזוף ועוד.

מיכל נגרין משיקה

התכשיטנית מיכל נגרין השיקה לאחרונה חנות קונספט חדשה בקניון אבנת, שבפתח תקווה. נגרין סיפרה באירוע כי היא מתרגשת מחדש מכל פתיחתה של חנות, גם אם מדובר בחנות ה-23 במספר. התרגש עימה ונשא דברים מנכ"ל הרשת, ריימונד ולבר, שהודיע בהזדמנות החגיגית על נקודת ציון נוספת של הרשת בעולם: חתימת הסכם לפתיחת חנות חמישית בקרואטיה. הגיעו לפרגן: הבעל, מאיר נגרין והבת יסמין, מנכ"ל קניון אבנת דני טורקניץ, כל עובדי מפעל מיכל נגרין שהגיעו במיוחד מבת ים. לרשת יש סניפים ביפן, ארה"ב, מקסיקו, רוסיה, ספרד, בולגריה, גרמניה, טיוואן, ברזיל, בריטניה, צרפת, איטליה, בלגיה, שוויץ, קנדה, סינגפור והולנד.

לחיי הברון

חברת היבוא והשיווק של משקאות חריפים "הסקוטית" משיקה יינות חדשים מבית BARONE RICASOLI, ולרגל ההשקה יבקר בישראל הברון פרנצ'סקו ריקאסולי כאורחם של דן וצביה ליאור, בעלי החברה.

הברון פרנצ'סקו ריקאסולי, השקת יינות של החברה
 הברון פרנצ'סקו ריקאסולי, השקת יינות של החברה

פרנצ'סקו ריקאסולי

במהלך הביקור הוא ייפגוש את הנספח הכלכלי-מסחרי של איטליה בישראל, לורנצו אורטונה, את השגריר לואיג'י מאטיולו ועוד.

הסטטוסים שלהם:

Uzi Dayan מקבל שלל ברכות מהחברים לרגל מינויו ליו"ר מפעל הפיס.

Ishay Green מזמין מי שיש לו שעה פנויה ומבין דבר או שניים במחשבים לבוא ולבחון את הפיצ'רים החדשים במוצר של סולוטו, רגע לפני ששאר העולם רואה אותם. קפה וחולצה עליו.