קשיים ב"מגדל הטייסים" של ענבל אור: דורשת מהרוכשים עוד 115 א' ש' לדירה כדי להחליף הקבלן

הקבלן המבצע בפרויקט "מגדל הטייסים" ברמת גן נמצא בפיגור של כ-5 חודשים בפרויקט - השלים בניית 10 קומות בלבד מתוך 27 ■ ענבל אור מבקשת להחליפו בדניה סיבוס - אך חלק מהרוכשים מתנגדים לתוספת התשלום ■ כנסו וצפו בווידיאו: כך נראה כעת "מגדל הטייסים"

קשיים בפרויקט "מגדל הטייסים" של ענבל אור, בעלי חברת קבוצות הרכישה אור סיטי נדל"ן, בנווה יהושע שברמת גן. בדיון שנערך אתמול (ג') בקרב חברי קבוצת הרכישה התגלע ויכוח בין כמה מחברי הקבוצה לבין המארגנת ענבל אור, בנושא החלפת הקבלן המבצע.

בעקבות פיגור של כ-5 חודשים בפרויקט, הציעה אור להחליף את הקבלן המבצע, מעוז דניאל, בקבלן אחר. ל"גלובס" נודע כי מדובר בדניה סיבוס. העלות נאמדת בכ-9 מיליון שקל, כלומר כל חבר בקבוצת הרכישה יצטרך להוסיף כ-115 אלף שקל למחיר הדירה. שוב התגלה במקרה זה עקב האכילס של קבוצות הרכישה, שם מחיר הדירה ההתחלתי המוצע אינו המחיר הסופי.

חלק מחברי הקבוצה הביעו התנגדות חריפה לתוספת התשלום. החלטה סופית טרם התקבלה ובעוד כשבועיים ייערך דיון נוסף בו תתקבל החלטה סופית. אור עצמה רכשה דירה בפרויקט והיא חברה בוועד המנהל.

"מגדל הטייסים" זכה לכינויו כיוון שטייסים רבים של חיל האוויר רכשו בו דירות. מדובר במגדל בן 27 קומות, אותו מלווה בנק מזרחי טפחות. השלמת הפרויקט הייתה צפויה במחצית השנייה של 2012, אולם בעקבות הפיגור של הקבלן המבצע לא ידוע אם אור סיטי נדל"ן תעמוד בלוח הזמנים.

מאור סיטי נדל"ן נמסר בתגובה: "באסיפת דיירי מגדלי הטייסים, שנערכה אתמול, הועלו על ידי המשתתפים מספר הצעות כיצד לקדם את המשך פיתוחו ובנייתו של הפרויקט, הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים, אך לא התקבלו כל החלטות. בישיבה סוכם כי בתוך כשבועיים, תתכנס אסיפת דיירים נוספת, בה יוחלט כיצד להתקדם ובאיזה מהלך לנקוט. עם תום אסיפה זו יצא דיווח כמקובל".