קסטרו משיקה קו אופנה בשיתוף אמני גרפיטי מהעולם

במסגרת פרויקט‏castro street project" ‎‏" גייסה הרשת 14 אמני גרפיטי מובילים שיציירו על קירות נמל יפו ■ במקביל תמכור קולקציית קפסולה, פרי שיתוף-פעולה עם אמני הגרפיטי

רשת קסטרו מגייסת אליה אמני גרפיטי מהעולם ומשיקה בהשראתם קו אופנה. במסגרת הפרויקט, המכונה‏castro street project" ‎‏", גייסה הרשת 14 אמני גרפיטי מובילים מהארץ ומהעולם שיציירו גרפיטי על הקירות החיצוניים של נמל יפו. הפעילות פתוחה לצפייה של הקהל הרחב. ‏

בחנות התערוכה שתוקם למשך 5 ימי האירוע, החל מה-17 למאי 2011, תימכר קולקציית קפסולה, פרי שיתוף-הפעולה בין מעצבי האופנה של קסטרו ואמני הגרפיטי. הקולקציה כוללת כ-50 דגמי טישירט לנשים ולגברים במהדורה מוגבלת לאספנים. ‏

הפרויקט, הנערך בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל, ילווה בקמפיין פרסומי.‏