סוף לסאגת השכר של עמי גניגר - יקבל 110 אלף ש' בחודש

בעל השליטה בתיא השקעות התפשר, מנורה-מבטחים והראל אישרו לו שכר ■ גניגר דרש תחילת 150 אלף שקל בחודש

כמעט שנה עברה מאז התבקשו בעלי המניות בתיא השקעות לאשר את תנאי העסקתו של בעל השליטה, עמי גניגר, ועד שאתמול אישרה אסיפת בעלי המניות את תנאיו. גניגר, המשמש כיו"ר וכמנכ"ל החברה, הסכים להפחית את דרישותיו, וחברות הביטוח מנורה-מבטחים והראל - המחזיקות ביחד ב-37% ממניות חברת המדיה - התרצו ואישרו.

סאגת המאבק על תנאי העסקתו של גניגר החלה במאי 2010, עת פורסם זימון לכינוס אסיפה לאישור התנאים המעודכנים: דמי ניהול של 150 אלף שקל בחודש, רכב מסדרה 7 ובונוס של 7.5% מהתוספת לרווח השנתי. איש העסקים יצחק זאוברמן, בעל מניות בתיא, הביע אז את התנגדותו לעדכון השכר ובהמשך התערבה רשות ניירות ערך והאסיפה נדחתה כמה פעמים.

על-פי תנאי ההעסקה שאושרו אתמול, גניגר יזכה לדמי ניהול של 110 אלף שקל בחודש בתוספת מע"מ, לרכב מסדרה 7 (בשווי של עד 300 אלף שקל) ולכיסוי הוצאות רכב בהיקף חודשי של 9,000 שקל. בנוסף, יהיה גניגר זכאי להחזר הוצאות שיוציא במסגרת תפקידו.

גניגר יקבל גם בונוס של 5% מהתוספת לרווח השנתי, במידה שזה יהיה מעל 5% מההון העצמי. אם חלילה יחליט דירקטוריון החברה לפטר את גניגר, הוא יקבל פיצויי פיטורים בסך של 660 אלף שקל בתוספת מע"מ והחזר הוצאות בהיקף של 9,000 שקל בחודש למשך חצי שנה.

הסכם ההעסקה שאושר אתמול יחול רטרואקטיבית מאוגוסט 2010 ואילך. יש לציין כי עלות העסקתו של גניגר עמדה אשתקד על 1.5 מיליון שקל, לאחר שב-2009 השתכר היו"ר והמנכ"ל 1.9 מיליון שקל וב-2008 - 2.2 מיליון שקל.

תיא השקעות עוסקת בתחום המדיה והתקשורת. החברה פועלת בישראל באמצעות האולפנים המאוחדים, אולפני הרצליה וחברות נוספות.

בחו"ל היא מחזיקה בנתח משמעותי ממניות חברות המדיה הבריטיות DCD Media ו-Avesco.

את 2010 סיימה תיא השקעות עם הכנסות של 110 מיליון שקל ועם רווח נקי של 22.5 מיליון שקל. החברה נסחרת לפי שווי של 70 מיליון שקל.