10,000 שקל שנועדו לשיקום שחר גרינשפן - נגנבו

גנבים פרצו בתחילת השבוע לבית משפחת גרינשפן, שבתם שחר נפצעה אנושות מפגיעת רכב, וגנבו כסף שנחסך לצורך שיקומה ■ אחותה יעל: "אני מקווה שמישהו יוכל להתגייס ולעזור לנו"

הצרות לא מפסיקות לפקוד את בית משפחת גרינשפן. אחרי שבתם נפצעה אנושות בתאונת דרכים לפני שנה וחצי, והנהג הפוגע קיבל עונש קל למדי, בתחילת השבוע נפרץ ביתם ונגנבו מהם 10 אלף שקל שנועדו לטיפול בשחר - כך מפרסם הבוקר (ה') "ידיעות אחרונות".

שחר נדרסה בחודש דצמבר 2009, כשעמדה על המדרכה ביחד עם חברתה. נהג שיכור שחלף במקום פגע בה ופצע אותה אנושות. מאז היא נותרה משותקת ונדרשת לטיפול יומיומי. הנהג הדורס קיבל עונש קל של 600 שעות עבודות שירות וקנס בגובה של 1,000 שקל בלבד, במסגרת הסדר טיעון.

מאז האירוע הקשה חסכה משפחת גרינשפן כסף למען שיקום ילדתם הנכה בת ה-13. ביום ראשון, בשעת לילה מאוחרת, פרצו עבריינים לביתם וגנבו חפצים יקרי-ערך ואת הסכום שנחסך.

"אנחנו רוצים לעזור לה, אבל עכשיו זה יותר קשה"

"היינו בהלם", אמרה ל"ידיעות אחרונות" יעל, אחותה של שחר ומי שהובילה את המאבק להחמרת עונשו של הנהג הפוגע. "הכספים שנגנבו היו מיועדים לבניית מעלית שתאפשר לנייד את שחר מחדרה שבקומה השנייה לקומת הקרקע".

עוד הוסיפה יעל: "אני מאוד מקווה שמישהו יוכל להתגייס ולעזור לנו, כי הכאב גדול מאוד. אנחנו רוצים לעזור לה, אבל עכשיו אחרי הפריצה זה קשה".