עו"ד דורון ברזילי מחק את התביעה שהגיש נגד עו"ד יורי גיא-רון

ברזילי, יו"ר ועד מחוז ת"א בלשכת עורכי הדין, משך את תביעת הדיבה שהגיש נגד ראש הלשכה יורי גיא-רון, לאחר שפרסומים מטעים אודותיו נמחקו מהאתרים המשויכים לטענתו לגיא-רון

‏‎‎עו"ד דורון ברזילי, יו"ר ועד מחוז תל-אביב בלשכת עורכי הדין, משך את תביעת הדיבה שהגיש נגד ראש הלשכה, יורי גיא-רון, לאחר שפרסומים מטעים אודותיו נמחקו מהאתרים המשויכים, לטענתו, לגיא-רון.

בפרסומים נטען בין היתר כי ברזילי, המתמודד בבחירות ביוני על ראשות לשכת עורכי הדין מול גיא-רון, תומך במועמדתו של גיא-רון וכלל לא מתמודד על ראשות הלשכה אלא על ראשות ועד מחוז תל-אביב.

‏בתגובה הגיש גיא-רון לבית המשפט השלום בתל-אביב כתב טענות, בו טען כי מעולם לא הסיר כל פרסום שאוזכר בתביעה, זאת מן הטעם הפשוט שהפרסומים לא היו בשליטתו, וכי ברזילי בעצמו יכול היה בכל מועד להסירם בפנייה לבעלי האתרים הרלבנטיים.

לטענת גיא-רון, האתרים המדוברים לא היו שייכים לו או למפלגתו, אלא לברזילי עצמו.

עוד דורש גיא-רון מבית המשפט כי יפסוק לו הוצאות ושכר-טרחת עורך דין בגין הטרחה הלא מוצדקת שנגרמה לו לטענתו.

‏ברזילי טוען בתגובה כי פנייתו לבית המשפט נעשתה לאחר שבמשך שבועיים לא ענה גיא-רון לבקשתו להסיר את שמו מהאתרים.

"לאחר פרסום דבר הגשת העתירה פנה אלינו פעיל שעזר לגיא-רון וסיעתו בבחירות הקודמות, ומסר כי יש ביכולתו להסיר את הפרסומים מהאתרים. לאחר הבהרה זו של אותו פעיל מצאנו כי דרישתנו להוריד את האזכורים מהאתרים, עליהם מופיע לוגו סיעתו של גיא-רון, מטופלת - ומכאן שאין צורך יותר בעתירה האמורה", מסר ברזילי.

הבקשה של יורי גיא-רון הוגשה באמצעות עו"ד צבי גלמן ממשרד אריאל שמר ושות'.