מוטורולה חילקה בונוסים לעובדים - בשווי 40 מיליון שקל

הבונוסים, ששולמו לפני יום העצמאות, ניתנו בהתאם לתוצאות העסקיות של החברה ועפ"י ביצועי העובדים ■ שמעון דיק, מנכ"ל מוטורולה סולושנס: "שמח לגמול לעובדים שהניבו הישגים"

שמעון דיק, נשיא ומנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל, הודיע השבוע על הענקת בונוסים לעובדי החברה בארץ, בשווי של עשרות מיליוני שקלים.

הבונוסים - בשיעור של כ-40 מיליון שקל, בהתאם לתוצאות העסקיות של החברה ועל-פי ביצועי העובדים - שולמו לפני יום העצמאות. ההכרזה על מתן הבונוסים נעשתה במסגרת סוף שבוע מטעם החברה של העובדים ומשפחותיהם באילת.

"ישראל תרמה משמעותית לתנופה העסקית של החברה", אמר השבוע דיק, והוסיף כי "אני שמח על האפשרות לגמול לעובדים שעבודתם הניבה הישגים בתחום הפיתוח הטכנולוגי ובתחום המכירות, בישראל ובעשרות מדינות נוספות".

נזכיר כי לפני מספר ימים פרסמה מוטורולה העולמית את התוצאות הרבעוניות שלה. הראשונות לאחר פיצול מוטורולה לשתי חברות: מוטורולה סולושנס ומוטורולה מוביליטי . מכירות מוטורולה סולושנס ברבעון הראשון של שנת 2011 הגיעו ל-1.9 מיליארד דולר, ההכנסות התפעוליות עלו ב-53% ל-267 מיליון דולר, והרווח למניה גדל ב-266% ל-1.06 דולר למניה.