חברת אמריקה ישראל תבנה 140 דירות ברמת גן

החברה חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים להקמת פרויקט מגורים סמוך למתחם הבורסה בר"ג

בעלי קרקעות פרטיים באזורי הביקוש ממשיכים לממש את הנכסים באחוזים גבוהים של רווח. ל"גלובס" נודע כי חברת אמריקה ישראל להשקעות חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים להקמת פרויקט של 140 יחידות דיור סמוך למתחם הבורסה ברמת גן.

מדובר בשטח של 4 דונם שעליו ניצבים היום מפעל ישן ומגרש חנייה. על-פי ההסכם שנחתם, החברה תבנה את הפרויקט ותקבל בתמורה 56% מהדירות שייבנו. את יתרת הדירות, 44%, יקבלו בעלי הקרקע.

על-פי גורמים בשוק הנדל"ן ולפי עסקאות דומות שנעשו לאחרונה בעיר, עסקת הקומבינציה משקפת שווי קרקע של 62 מיליון שקל והיקף מכירות צפוי של כ-140 מיליון שקל. בעלי הקרקע התחילו תהליך של שינוי ייעוד ול"גלובס" נודע כי התוכנית נמצאת בשלבים מתקדמים בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, לפני הגשה לוועדה המחוזית.

שיווק לקראת סוף 2012

עוד נודע כי על-פי התוכניות שהוגשו לוועדה המקומית, מתכוונת החברה לבנות במקום שני בנייני מגורים בני 20 קומות, שיכללו דירות בנות 5-2 חדרים, לופטים ופנטהאוזים. לפי ההערכות, המחיר של דירת 2 חדרים יתחיל ב-1.1 מיליון שקל. דירת 3 חדרים תעלה 1.35 מיליון שקל ומעלה, והמחיר של דירת 4 חדרים יתחיל בסכום של 1.75 מיליון שקל. על-פי החברה, הפרויקט צפוי לצאת לשיווק לקראת סוף שנת 2012.

דרור תורן, סגן מנכ"ל חברת אמריקה ישראל להשקעות, אישר ל"גלובס" את הפרטים ואמר כי הביקושים לדירות מגורים באזור הם גבוהים ביותר, בשל הסמיכות למתחם המשרדים, בו מועסקים צעירים רבים ובשל הקרבה של המתחם לתל אביב ולנתיבי התחבורה הראשיים כמו נתיבי איילון וכביש גהה.