ענבל אור מחליפה משרד יח"צ; "כל ילד בארץ יודע מיהי ענבל אור"

ענבל אור, בעלת אור סיטי נדל"ן, ומשרד היח"צ שלה בשנה האחרונה, רונן צור, סיימו את ההתקשרות ■ צור ל"גלובס": "ענבל אור הגיעה בשנה האחרונה, בעזרתנו, למיתוג מקסימלי"

ענבל אור, בעלת חברת קבוצות הרכישה אור סיטי נדל"ן, ומשרד יחסי הציבור שלה בשנה האחרונה, רונן צור, סיימו את ההתקשרות ביניהם. צור חדל מלייצג את ענבל אור וכן את אור סיטי נדל"ן. במקומו של צור, אור סיטי שכרה את שירותיו של משרד יחסי הציבור צבי וילדר.

רונן צור מסר היום (ב') ל"גלובס" כי "ענבל אור הגיעה בשנה האחרונה, בעזרתנו, למיתוג מקסימלי - מותג מצליח ויציב שנבנה באופן שכל ילד בישראל יודע מי זו ענבל אור. אור הגיעה לשיא מבחינתה, והחלטנו בהחלטה משותפת לסיים את ההתקשרות".

צור אמר עוד כי "נתגלעה בין משרדנו לבין ענבל אור מחלוקת מקצועית, ובעקבותיה נפרדו הדרכים. ענבל אור היא מותג מצליח ויציב, והיא הגיעה לזה בתוך זמן קצר. אנחנו נמשיך ללוות את ענבל בידידות ובחברות".

מטעמה של ענבל אור נמסר היום ל"גלובס" כי "אור סיטי עבדה עם משרד רונן צור במשך שנה, במהלכה הפכה ענבל למותג מוביל בענף הנדל"ן, והושגו הישגים מרחיקי לכת. לאחר שנה הוחלט להיפרד בהסכמה ובידידות".

יצוין כי כל משרד יחסי ציבור כלשהו שייקח על עצמו את תיק ענבל אור צפוי לשולחן עמוס ולעבודה סביב השעון. היקף החשיפה התקשורתית שקיבלה אור בשנה האחרונה, וזה בלי להיכנס לכמה דירות היא מסרה בפועל, הוא עצום - והמשרד שייצג אותה צפוי להתמודד עם "משברים" לא מעטים, כפי שנוהגים לכנות בענף.

רק השבוע למשל התפתח לו מיני משבר סביב פרויקט "מגדל הטייסים" אותו מקימה אור ברמת-גן, אשר הסתיים כעבור יממה בלבד. באור סיטי התפתח ויכוח בין אור לבין חלק מחברי הקבוצה ובינם לבין עצמם בעניין החלפת קבלן מבצע, החלפה שאם היתה מתממשת - כל דייר בקבוצת הרכישה של אור היה צריך להוסיף כ-115 אלף שקל למחיר הדירה, אבל לאחר פגישה שנערכה ביניהם באותו יום - הוחלט לא להחליף קבלן.