סאפיינס ממשיכה לצמוח: גידול של 12% בהכנסות ברבעון

הרווח הנקי (GAAP) עלה לכ-1.7 מיליון דולר, לעומת כ-1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2010

חברת התוכנה סאפיינס , ספקית גלובלית של פתרונות תוכנה חדשניים לשוק הביטוח, הנמנית על קבוצת פורמולה מערכות, פותחת את שנת 2011 עם המשך מגמת הצמיחה בהכנסותיה וברווחיה.

הכנסותיה של סאפיינס ברבעון הראשון של 2011 הסתכמו בכ-13.3 מיליון דולר, עלייה של כ-12% בהשוואה לכ-11.9 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2010.

במקביל לעליה בהכנסותיה רשמה סאפיינס עליה ברווח התפעולי (Non-GAAP), שהסתכם ברבעון הראשון של 2011 בכ-2 מיליון דולר, לעומת כ-1.9 מיליון דולר באותו הרבעון ב-2010.

הגידול בהכנסות ניכר גם בשורה התחתונה בתוצאותיה של החברה, אשר סיימה את הרבעון הראשון של 2011 עם רווח נקי (Non-GAAP) של כ-2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי (GAAP) עלה לכ-1.7 מיליון דולר, לעומת כ-1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2010.

ממאזנה של סאפיינס ניכר כי החברה נהנית מאיתנות פיננסית. נכון ליום ה-31 במרץ 2011, היקף המזומנים ושווי מזומנים של החברה נאמד בכ-17 מיליון דולר. סך ההון העצמי של בעלי המניות הנו כ-36.4 מיליון דולר, המהווים כ-59% מסך המאזן של החברה.

בחודש מרץ 2011 הודיעה סאפיינס, כי חתמה על הסכם כוונות בלתי מחייב למיזוג עם החברות FIS ו-IDIT, שתיהן ספקיות תוכנה בתחום הביטוח. הצדדים מנהלים מגעים להשלמתה של העיסקה המוצעת.

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, אמר היום: "כפי שניתן לראות בתוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של 2011, אנו ממשיכים להציג צמיחה בהכנסות וברווח הנקי. תוצאות אלה ממחישות את המחוייבות שיש לנו לבעלי המניות שלנו להתמקד בשוק הביטוח ולהגדיל את הכנסותיה של סאפיינס ואת נתח השוק שלה. אנו מנהלים כיום מגעים שמטרתם להשלים את המיזוג המוצע עם החברות FIS ו - IDIT, אשר, בהנחה שיושלם, יביא להגדלת בסיס הלקוחות של סאפיינס והכנסותיה, להגדלת סל פתרונות הביטוח שלה ולהרחבת הנוכחות הגלובלית של החברה".

"במקביל, אנו ממשיכים להשקיע בסל המוצרים של החברה, בפיתוח פתרונות חדשים כדוגמת DECISION לניהול מערכות קבלת החלטות, וגירסאות חדשות למוצרי ה-RapidSure וה-Insight של החברה. כבר התחלנו להנות מפירותיהן של השקעות אלה".

סאפיינס הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לחברות ביטוח, המאפשרים לחברות להסתגל במהירות לשינויים, וזאת תוך הפחתת ההוצאות.