נייס תסייע ל-AeroExpress הרוסית להבטיח את הרכבות

הפתרונות של נייס יאפשרו ל-AeroExpress לנהל ארועי אבטחה באופן יעיל ולתת להם מענה מיידי

נייס הודיעה היום כי חברת AeroExpress, ספקית שירות קווי רכבות בין מוסקבה ושלושת נמלי התעופה שלה, תטמיע את פתרון NICE Situator על מנת לשפר את פעילות האבטחה שלה.

בנוסף, תטמיע החברה גם את פתרון ה-NiceVision Net, הפתרון של נייס למעקב באמצעות צילומי וידאו מבוססי IP. הפתרון בעל הפלטפורמה הפתוחה ישולב עם יכולות ניתוח הוידאו ויאפשר איתור הפרעות אוטומטי. הפתרונות של נייס יאפשרו ל-AeroExpress לנהל ארועי אבטחה באופן יעיל ולתת להם מענה מיידי.

חברת AeroExpress תטמיע את פתרונות נייס על מנת לסייע לצוותי האבטחה שלה לתכנן מראש, לתאם ולנהל את תגובתם למצבי חירום בזמן אמת, וכן לנהל ביעילות את פעילות האבטחה השגרתית. פתרונות נייס יאפשרו ל-AeroExpress לשלב מידע המגיע לחדר הבקרה ממספר רב של חיישני אבטחה ויאפשרו לצוותי האבטחה ל"חבר את הנקודות" ולקבל תמונת מצב מקיפה לגבי מיקום האירוע, פרטיו וחומרתו, וכן לגבי המשאבים הזמינים לתגובה וניהול המצב. תמונה כזו תקל ותסייע במתן תגובה מהירה תוך שתוף פעולה של גורמי האבטחה השונים.

הפתרונות NICE Situator ו- NiceVision Net למעקב באמצעות וידאו מבוסס IP ישולבו עם מספר מערכות של צד שלישי, בכללן מערכות לביקורת גישה, פאנל של גלאי אש, מערכת מבוססת GPS למעקב אחר הרכבות, מערכת הקלטת וידאו ניידת, וקיר וידאו. AeroExpress תטמיע גם את היכולות של נייס לניתוח וידאו המשמשות לאיתור הפרעות ומאפשרות שליטה היקפית על אזורים רגישים כגון חניון לבעלי אישורים ובניינים אליהם הגישה מוגבלת. יכולות אלו יאפשרו זיהוי, איתור והתראה אוטומטיים במצבי חדירה פוטנציאלית.