מניית היום: משלימה זינוק של יותר מ-30% בשבועיים

די מדיקל הודיעה היום כי חברת הבת קיבלה אישור שיווק מכשיר רפואי לסטי האינפוזיה האוניברסאליים ספרינג בקנדה

מניית די מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, רושמת היום עלייה חדה במחזור ער ומשלימה זינוק של יותר מ-30% מתחילת החודש.

החברה הודיעה היום כי חברת הבת, Spring-Set Health Solutions, קיבלה אישור שיווק מכשיר רפואי לסטי האינפוזיה האוניברסאליים ספרינג, בקנדה. על פי איגוד הסכרת הבינלאומית, כ-2.9 מיליון חולי סכרת, המהווים 11.6% מהאוכלוסייה, חיים בקנדה. מספר החולים צפוי לגדול בהדרגה ככל שהאוכלוסייה במדינה מזדקנת. למעשה, איגוד הסכרת הקנדי מעריך כי מעל 9 מיליון אזרחיים חיים היום עם סכרת או במצב של טרום סכרת. מצב של טרום סכרת מתייחס לאנשים שרמת הסוכר בדם שלהם הינה גבוהה מהממוצע, אך לא גבוהה מידי לאבחון של סכרת.

אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל ציין "אנו ממשיכים לבצע בהצלחה את האסטרטגיה ממזערת הסיכונים וצנועת העלויות , של השקת וקידום מותג "ספרינג" במגוון שווקי המטרה של החברה, לרבות ארה"ב, קנדה, מקסיקו ומדינות ה-BRIC, על יד הפצת סטי האינפוזיה האוניברסליים ספרינג. קנדה הינה שוק חשוב עבור החברה ואנו מצפים להשיק במדינה בקרוב את המוצר שלנו".

בתחילת החודש דיווחה די מדיקל כי חברת-הבת, Spring-Set Health Solutions השלימה ניסוי שימושיות ובטיחות בסט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג, המיועד להולכת תרופות באופן תת-עורי ואינסולין ממשאבה חיצונית. הניסוי, שבוצע בניו-יורק, כלל 48 משתמשי משאבות אינסולין אמריקנים בגילאים שונים ונועד לוודא כי משתמשים פוטנציאלים מצליחים לתפעל את סט האינפוזיה ספרינג בצורה בטוחה ויעילה.

במסגרת הניסוי הוערך הממשק בין המשתמשים, המערכת וסביבת השימוש. סיום הניסוי היה כאשר המשתמשים הצליחו לבצע כל אחת מהפעולות. רוב המשתמשים העניקו ציונים גבוהים מבחינת שביעות רצונם והמוצר סווג כבטוח לשימוש בקרב המשתמשים הפוטנציאלים.