ועידת שוק ההון תעלה דיון מנכ"לים: "המערכת הפיננסית לאן"

הדיון, במסגרת ועידת שוק ההון 2011 של "גלובס" ו-BDO זיו-האפט שתתקיים ב-18.5.2011, יעסוק בין השאר בכיוונים אליהם צריכה להתפתח המערכת הפיננסית

ועידת שוק ההון של ישראל 2011, הוועידה השנתית לנושאי בנקאות ושוק ההון של "גלובס", בשיתוף BDO זיו-האפט, שתתקיים ב-18.5.2011, תעלה דיון מנכ"לים מיוחד תחת הכותרת "המערכת הפיננסית לאן".

הדיון, שייערך במעמד בכירי ענף הבנקאות, הביטוח ובתי ההשקעות, יעסוק בין השאר בכיוונים אליהם צריכה להתפתח המערכת הפיננסית; איך פועלים בעידן של רגולציה מתגברת וחודרנית; האם יש בעיה בכך שתאגידים מחזיקים בחברות פיננסיות וריאליות, או שיש להפריד בין האחזקות; אם יש תחרות, מדוע המחיר לצרכן, העמלות ודמי הניהול לא יורדים ועוד.

כמו כן, במסגרת הדיון יעסקו בסוגיה איך המערכת הפיננסית בישראל פועלת לאחר המשבר, ומה הם הלקחים שהופקו ממנו.

משתתפי הדיון יהיו: סמדר ברבר-צדיק, מנכ"ל הבנק הבינלאומי; יונל כהן, מנכ"ל מגדל; אייל לפידות, מנכ"ל הפניקס; רונן טוב, מנכ"ל פסגות; עידו נויברגר, מנכ"ל דש אייפקס; וטל רז, מנכ"ל כלל פיננסים. את דיון המנכ"לים ינחה עירן פאר, כתב "גלובס".

ועידת שוק ההון 2011 של "גלובס" וזיו-האפט מהווה גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירי המשק וקהילת שוק ההון בישראל. במסגרת הוועידה תידון המציאות הפיננסית החדשה שלאחר המשבר הכלכלי, הדילמות, המגמות והאתגרים, במטרה להתוות סדר יום כלכלי-ציבורי.