המיאמי של המזה"ת: ת"א עקפה את ניו-יורק בדירוג חיי הלילה

בדירוג של אתר סגנון החיים AskMen.com, תל-אביב עקפה את אמסטרדם, סידני, ברצלונה ומיאמי ■ "קחו את כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים על ישראל והשליכו מהחלון"

עכשיו זה רשמי: תל-אביב היא אחת מהערים עם חיי הלילה התוססים בעולם - כך עולה מדירוג של אתר סגנון החיים הבינלאומי לגברים AskMen.com. תל-אביב עקפה בדירוג את אמסטרדם, סידני, ברצלונה ומיאמי וזכתה לכינוי "המיאמי של המזרח התיכון".

המגזין בחן 29 ערים ברחבי העולם בפרמטרים כמו חיי לילה, עלות מחייה, מזג-אוויר ויופין של הנשים המקומיות. תל-אביב זכתה לציון 10 מתוך 10 בסעיף חיי הלילה, בעוד ברלין קיבלה ציון 9.5, מיאמי קיבלה בציון 9, וניו-יורק נאלצה להסתפק בציון 8 בלבד.

"קחו את כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים על ישראל והשליכו מהחלון", הסבירו באתר. "לפני שאתם מתמכרים לפיתויים הליליים תוכלו להשכיר אופניים לאורך טיילת תל-אביב ולחוות שקיעה מדהימה לצד שורות אינסופיות של ארכיטקטורות באוהאוס. בניגוד לירושלים, תל-אביב היא יעד לנהנתנים ועם שלל ברים ומקומות בילוי הפתוחים עד הזריחה, והיא ללא ספק המיאמי של המזרח התיכון".

בעמותה לתיירות של תל-אביב הביעו סיפוק מהפרסום. "לתל-אביב עוגנים תיירותיים רבים, ביניהם רצועת החוף המרשימה, חיי תרבות עשירים, אנשים חברותיים וחיי לילה שעומדים בשורה אחת עם הגדולות שבבירות העולם. אנחנו שמחים שיותר ויותר קהל בינלאומי נחשף לנכסים של העיר המיוחדת שלנו ומצביע ברגליים".