משה דהן: אמנע מרמי לוי להקים את מיזם הסלולר

יועץ התקשורת משה דהן טוען כי רמי לוי מסרב להקצות לו אחוזים בחברה ■ הודיע כי יגיש לבית המשפט בקשה לצו מניעה נגד פעילות המיזם

יועץ התקשורת משה דהן, הבעלים של חברת הייעוץ TCM, הודיע כי בכוונתו לפנות לבית המשפט על מנת למנוע את הקמתו של מיזם הסלולר של איש העסקים רמי לוי.

כזכור, רמי לוי חתם על הסכם עם חברת פלאפון לשימוש ברשת שלה, במסגרת קבלת רישיון המפעיל הוירטואלי (MVNO) שקיבל ממשרד התקשורת.

דהן דורש מלוי למלא אחר ההסכם ביניהם, שלפיו בתמורה לייעוץ שנתן לו במסגרת המשא-ומתן שניהל לוי עם פלאפון ועם מפעילים נוספים, ובמסגרת ההכנות להקמת הפעילות ומענה למשרד התקשורת, הבטיח לו לוי אחוזים בחברה שתקום, ואולם לטענתו, כשסיכם לוי את פרטי המשא-ומתן וחתם עם פלאפון, הוא התנער מהסיכום עמו וכעת אינו מוכן לשלם לו בעבור עבודתו או להקצות לו את האחוזים שהבטיח.

חברת TCM היא אחת החברות הגדולות בארץ בתחום הייעוץ בנושא תקשורת, והיא סיפקה ללוי את הייעוץ המקצועי לפרויקט. החברה ליוותה את רמי לוי בשלבי המשא-ומתן כאשר תימחר בין פלאפון לבין פרטנר, והייתה מעורבת בכל הקשור לדרישות משרד התקשורת ממבקשי הרישיון.

מהחומר שמתכוונת TCM להציג בפני בית המשפט עולה כי רמי לוי תימחר בין פרטנר ופלאפון עד הרגע האחרון, גם לאחר שסיכם עקרונית עם פלאפון.

דהן הבהיר כי בכוונתו לתבוע את לוי ואת החברה הציבורית שמחזיקה בחברת הסלולר, ולהוציא צו מניעה לפעילותה של החברה, אם לוי יתנער מאחריותו ולא ישלם לו את המגיע לו עבור העבודה שעשה עבורו.

לא ניתן היה להשיג את תגובת רמי לוי.