חוזה של 8.8 מיליון דולר לאמובי, בדרך לגיוס הון נוסף

החוזה הוא עם InMobi, רשת פרסום עצמאית מעמק הסיליקון ■ המנכ"ל: אין כוונה להנפיק בקרוב בנאסד"ק

חברת Amobee הישראלית חתמה על חוזה שותפות תלת-שנתי עם חברת InMobi האמריקנית, רשת פרסום עצמאית מעמק הסיליקון. החוזה צפוי להניב לה הכנסות של 8.8 מיליון דולר. בנוסף, החברה מצויה בימים אלה בעיצומו של סבב גיוס הון שיתווסף ל-54 מיליון דולר שהחברה גייסה עד כה. מנכ"ל אמובי ואחד ממייסדיה, זוהר לבקוביץ', טוען כי לחברה אין כוונה מיידית להנפיק בקרוב בנאסד"ק.

אמובי מציעה שירותים וחליפת מוצרים כוללת לפרסום בטלפונים ניידים. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע קמפיינים פרסומיים לחברות הגדולות בתחום. החוזה עם חברת InMobi, אף היא ממומנת על-ידי קרנות הון סיכון ובהן KPCB ו-Sherpalo, פותח לאמובי וללקוחותיה שער למספר עצום של לקוחות.

InMobi הוקמה ב-2007 והיא מנהלת את הרשת העצמאית הגדולה בעולם לפרסום ברשתות הסלולר, עם גישה אל 300 מיליון משתמשי קצה ב-200 מדינות בעולם. כך, InMobi מביאה איתה מסה של משתמשים ואמובי מביאה רשימה ארוכה של לקוחות גדולים. "הרשת של InMobi מאפשרת לנו להציע קמפיינים ממוקדי סלולר עם גישה למאות מיליוני משתמשים", אומר לבקוביץ'.

אמובי הוקמה ב-2005 והיא מפתחת פלטפורמת ניהול פרסומות וקמפיינים, שמאפשרת להתאים פרסומות רלבנטיות עבור הודעות SMS ומולטימדיה (MMS), וכן דרך סרטונים, מוזיקה, משחקים ואינטרנט במכשיר הסלולר.

אמובי זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפ המבטיח של "גלובס" לשנת 2008-2009. בין משקיעיה, קרן סקויה והחברות סיסקו ומוטורולה. בסוף השבוע האחרון בראיון למוסף "G" של "גלובס", רמז מייקל מוריץ, שותף בקרן סקויה העולמית, כי לאמובי יש סיכוי טוב להגיע למימוש בקרוב - אקזיט או רכישה משמעותית.