הכסף מדבר: החולצה החדשה של ברצלונה

הצצה ראשונה לחולצה שתלבש אלופת ספרד בעונת 2011/12, עם הלוגו של "קרן קטאר", עבורו תקבל 165 מיליון אירו ב-5 שנים; המועדון יעביר הלוגו של יוניצ"ף לגב החולצה

הצצה ראשונה למדים החדשים המדוברים של ברצלונה: האתר של עיתון "המארקה" מפרסם את חולצת המשחק הרשמית אותה תלבש אלופת ספרד החל מעונת 2011/12. מדובר על חולצה במרכזה תתנוסס לראשונה בהיסטוריה של המועדון חסות מסחרית, עם הלוגו Qatar Foundation.

כזכור, חתם המועדון הקטאלוני במהלך העונה הנוכחית על הסכם חסות עם קרן קטאר עבורו תקבל 165 מיליון אירו ב-5 השנים הבאות. מדובר בהסכם חסות החולצה הגבוה בספורט.

עם זאת, המועדון הודיע היום (ב') כי החליט שלא לוותר על שיתוף הפעולה עם ארגון הצדקה של האו"ם יוניצ"ף, שהתנוסס על חזית החולצה של המועדון בשנים האחרונות, והוא הועבר לחלק האחורי של החולצה מתחת למספר השחקן.

הסכם החסות החדש על קרן קטאר יגדיל משמעותית את ההכנסות המסחריות של המועדון, שעמדו בעונת 2009/10 על 122 מיליון אירו. הסיבה העיקרית להחלטה לחתום על חסות חולצה לראשונה בהיסטוריה היא ניסיון להגדיל את ההכנסות ולהקטין את חובות המועדון הנאמדים נכון ליוני 2010 ב-490 מיליון אירו.