אפריקה נכסים: רווח נקי של 20.4 מיליון ש'; ירידה בהכנסות

הרווח הנקי של החברה עלה ב-30% ■ ההכנסות ירדו ב-4% בעיקר בעקבות השינוי בשער האירו ■ "בכוונת החברה להתחיל בתקופה הקרובה בהקמת בנין משרדים נוסף בפראג"

עלייה של 30% ל-20.4 מיליון שקל ברווח הנקי של אפריקה נכסים ברבעון הראשון של 2011 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי של החברה הסתכם בתום הרבעון ב-2.78 מיליארד שקל.

הכנסות אפריקה ישראל נכסים, החברה השניה בגודלה של קבוצת אפריקה ישראל, הסתכמו ב-76.4 מיליון שקל בהשוואה ל-79.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה, מדובר בירידה של 4% בהכנסות מהשכרה והפעלת נכסים. החברה מציינת כי הירידה בהכנסות נבעה בעיקר מהשינוי בשער האירו.

עסקאות בנייה ומקרקעין הכניסו לקופת החברה 23.2 מיליון שקל ברבעון המדובר לעומת 61.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

נזכיר כי במהלך הרבעון החברה השלימה הנפקת אג"ח בהיקף של 150 מיליון שקל. בנוסף, הושלמה בימים האחרונים החלפה של אג"ח ותיקות שלה במח"מ קצר יחסית באגרות חוב למח"מ ארוך, תוך, היענות גבוה של הציבור למהלך.

"החברה פועלת לחידוש הפעילות היזמית בפרויקטים בארץ ובחו"ל", נכתב בהודעה שפירסמה היום (ד') החברה. "בישראל החלה החברה בהקמתו של בנין חדש בפארק המדע בנס ציונה וכן בהקמתו של בנין משרדים בבוקרשט בצמוד לקניון קוטרוצ'ן. בכוונת החברה להתחיל בתקופה הקרובה בהקמת בנין משרדים נוסף בפראג ובשלבים נוספים בפרויקטים בתחום המגורים בפראג ובקרקוב".