רווח נקי של 317 אלף דולר לתעוזה; תחלק דיבידנד בשווי 7 מיליון שקל

ברבעון הראשון קרן הון סיכון הציגה הפסד של 1.4 מיליון דולר ■ תעוזה מחזיקה במניות סחירות של נובה בשווי 5.9 מיליון דולר ■ "בכוונתנו לממש השקעות בשלות תוך יצירת ערך לחברה"

קרן הון סיכון תעוזה ממשיכה להציג רווח: ברבעון הראשון של 2011 הקרן הציגה רווח נקי של 317 אלף דולר לעומת הפסד של 1.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2010. הוחלט על חלוקת דיבידנד של 7 מיליון שקלים ותבתע רכישה עצמית של מניות שתושלם עד סוף 2012.

תעוזה מחזיקה במניות סחירות של חברת נובה בשווי של 5.9 מיליון דולר, שבכוונתה לממשן במהלך השנה הקרובה, וכן במניות של חברת ביונס בשווי של כ-3.3 מיליון דולר. סך המזומנים שקיימים וצפויים להתקבל מסתכם ל-23.2 מיליון דולר.

"אנו מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2011 וממשיכים להציג רווחיות הנובעת ממימוש האסטרטגיה שהתווינו", אמר אבי קרבס מנכ"ל תעוזה. "בכוונתנו לממש השקעות בשלות תוך יצירת ערך לחברה, במקביל, נמשיך להשקיע בחברות חדשות וכן בחברות הפורטפוליו שלנו לצד ביצוע רכישה עצמית של מניות מתוך אמון ביכולות של החברות לזהות הזדמנויות עסקיות תוך הצפת ערך למשקיעים".

קרן ההון סיכון תעוזה משקיעה בחברות עתירות ידע, בעיקר בתחומי המכשור הרפואי, תעשיית המוליכים למחצה, תוכנה ותקשורת. עד לתקופה זו תעוזה השקיעה ב-20 חברות סך של כ-44 מליון דולר, ומימשה השקעתה ב-11 חברות, כאשר בחברת נובה ממשה חלק ניכר מההשקעה.