רשת CW האמריקנית תשדר פורמט ישראלי

מדובר בפורמט הריאליטי "THE FRAME" שטרם שודר בישראל, אך פותח ע"י יולי אוגוסט הפקות ושווק בעולם למדינות רבות ע"י מפיץ הפורמטים הישראלי אבי ארמוזה

רשת הכבלים האמריקנית CW תעלה לשידור את פורמט הריאליטי הישראלי "THE FRAME" - כך נודע ל"גלובס".

מדובר בפורמט ריאליטי שטרם שודר בישראל, אך פותח על-ידי יולי אוגוסט הפקות (כמו גם "לעוף על המיליון") ושווק בעולם למדינות רבות באמצעותו של מפיץ הפורמטים הישראלי אבי ארמוזה. רשת הכבלים תעלה את התוכנית כבר בקיץ הקרוב.

במסגרת הפורמט, 10 צוותים המבודדים בחדר אחד בביתם מקבלים שורה של משימות ואתגרים תחרותיים במאבק על אהבת הצופים, אשר באמצעות האינטרנט מקליקים על הגדלה של מסגרת הווידיאו המשדרת אותם. כך, המתמודד שזכה לכמות הנמוכה ביותר של הקלקות מודח מהתחרות.

מדובר בהתנסות ראשונה של רשת הכבלים בתחום הריאליטי. עד כה היא נודעה בעיקר בתוכניות דרמה לנוער וצעירים כמו "90210", "סמאלוויל ו"אחת שיודעת". יחד עם הפורמט הישראלי הודיעה הרשת על העלאה של שתי תוכניות ריאליטי נוספות לעונה הקרובה.

מאז פותח, נמכר הפורמט לכ-20 מדינות סביב העולם ועלה לשידור בספרד. אולם אי-הצלחת התוכנית שם, שנבעה משינויים שנעשו בו לעומת הפורמט הראשוני שפותח, עיכבה את המשך המכירות. המכירה והעלייה בארצות-הברית אמורה לחדש את העניין בתוכנית ולהניע מחדש את המכירות שלה.

באחרונה מכרה יולי אוגוסט באמצעות ארמוזה פורמטס את "לעוף על המיליון", פורמט שפותח יחד עם ערוץ 10, לרשת NBC.

ליסה שילוח, מבעלי יולי אוגוסט הפקות, מסרה: "אנו נרגשים מההכרה המקצועית שאנו זוכים לה מרשתות אמריקניות מובילות. ההצלחה הזו מעודדת אותנו להמשיך במאמצי הפיתוח, ובאמתחתנו כבר כמה פרויקטים חדשים".

לדברי אבי ארמוזה, "הצבנו לעצמנו יעד אסטרטגי לחדור לשוק האמריקני, והשנה הוא מתממש בעוצמה רבה. אנו שמחים שמערך ההפצה שבנינו מציב את ארמוזה פורמטס בשורה הראשונה עם חברות הפורמטים הבינלאומיות".