האם זקי רכיב בדרך לרשת? נפגש עם אודי אנג'ל

בפגישה עלו בין היתר נושא כניסתו של רכיב לזכיינית ומצבה של רשת, אך לא נראה כי הנושא גלש למהלכים מעשיים ■ רכיב מסיים בימים אלה את ימיו כבעל השליטה ב"מעריב"

בעל השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת, אודי אנג'ל, ויו"ר "מעריב", זקי רכיב, קיימו בשבועות האחרונים פגישה. ל"גלובס" נודע כי בפגישה שהתקיימה בין הצדדים עלה גם נושא כניסתו של רכיב לזכיינית ומצבה של רשת, אולם לא נראה כי הנושא גלש לכדי מהלכים מעשיים כלשהם.

רכיב מסיים בימים אלה את ימיו כבעל השליטה ב"מעריב", עם סיומה הצפויה של עסקת העברת השליטה בעיתון לדסק"ש של נוחי דנקנר. רכיב יקטין את חלקו בעיתון ל-4.9% מהמניות בלבד, והשפעתו תהיה מזערית, אם בכלל.

משקיע מאמצים בחו"ל

בתוך כך נודע כי רכיב משקיע את מירב מאמציו דווקא במהלכים עסקיים בתחום התקשורת מחוץ לישראל - ומהסס להמשיך ולפעול בתחום בתוך המדינה. ובכל זאת, נודע כי בפגישה עלה מצבה של רשת ועתידה, לצד דיון על עניינים אחרים הקשורים בפעילות הפילנטרופית של שני אנשי העסקים.

אנג'ל, באמצעות עופר מדיה, הוא בעל השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת, ומחזיק ב-51% ממנה. יחד עם מיכאל שטראוס, אנג'ל ממשיך להשקיע ולהזרים כסף לזכיינית, בעוד בעלי המניות האחרים - פולאר תקשורת ואביב גלעדי - נמנעים מלהשקיע בזכיינית שממשיכה להפסיד.

על-פי הערכות בשוק מתחזקת האפשרות שבקרוב יתחדשו המגעים של רשת למיזוג מול קשת או מול ערוץ 10, אולם לעת עתה לא נעשה צעד מהותי בנושא.

דוברו של רכיב הכחיש כי מתקיימים מגעים בעניין רשת.

מעופר מדיה נמסר כי אין הם מתייחסים ללוח הזמנים של בעלי המניות.

בעלי מניות רשת
 בעלי מניות רשת