הפרמיירליג מפציצה העלאות במחירי המנויים, "בגלל המע"מ"

ליברפול הודיעה על העלאה של 6.5% במחירי המנויים שלה לעונה הבאה; מצטרפת לארסנל, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם, שיעלו אף הן מחירים לקראת 2011/12

הפרמיירליג האנגלית נחשבת גם לליגה בעלת המנויים והכרטיסים היקרים ביותר בעולם, אבל זה לא מונע מכמה מהקבוצות שלה להמשיך להפגיז עם המחירים.

ליברפול הודיעה אמש (ג') על העלאה של 6.5% במחירי המנויים שלה לעונה הבאה (2011/12). המשמעות: מחירי המנויים באנפילד ינועו בין 725 ליש"ט (הזול ביותר) ל-802 ליש"ט למנוי היקר ביותר (אשתקד המחירים נעו בין 680 ל-785 ליש"ט).

ליברפול מצטרפת לקבוצה גדולה אחרת מהפרמיירליג, ארסנל, שהודיעה אף היא בחודש האחרון על העלאת מחירים לקראת העונה הבאה בשיעור דומה של 6.5%. עלות המנוי ה"רגיל" (לא לתאי צפייה או יציעי כבוד) היקר ביותר עבור אוהדי ארסנל בעונה הבאה תעמוד על קרוב ל-2,000 ליש"ט, כשהזול ביותר ינוע סביב 900 ליש"ט. קבוצות נוספות שיעלו לקראת העונה הבאה את מחירי המנויים הן מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם.

ההסבר העיקרי לכוונה של כל הקבוצות הגדולות בפרמיירליג לייקר את הכניסה למשחקים שלהן, נובעת מייקור המע"מ בשיעור של 2.5% שביצעה ממשלת בריטניה בינואר האחרון.