עוד מתחרה לאייפד: אסוס השיקה בישראל את הטרנספורמר

הטאבלט מבית אסוס מגיע עם עריסת מקלדת המאפשרת להכניס את המכשיר לתוכה ולקבל מחשב נייד רגיל ■ המחיר - 2,490 שקל ועוד כ-700 שקל עבור עריסת המקלדת

אפל היא עדיין החברה המובילה בתחום הטאבלטים העולמי וגם המקומי, אבל לאט לאט יוצאות עוד ועוד יצרניות עם מוצרים משלהם, הכוללים את מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד. בימים האחרונים השיקה אסוס בישראל את הטאבלט שלה - Transformer.

הטאבלט החדש של החברה מגיע עם מערכת ההפעלה הייעודית של גוגל לשוק זה - אנדרואיד 3 - Honeycomb בה הממשק מציע חווייה שונה מזו שבסמארטפונים עם המערכת של החברה. גולת הכותרת של הטרנספומר הוא עריסת מקלדת המאפשרת להכניס את הטאבלט לתוכה ולקבל מחשב נייד רגיל. המקלדת כוללת גם משטח עכבר, שתי כניסות USB וקורא כרטיסי זיכרון. הסוללה הנוספת במקלדת אמורה לספק למוצר 16 שעות עבודה.

לטרנספומר יש מעבד כפול ליבה מסוג Tegra 2 מתוצרת nVidia ומסך בגודל 10.1 אינץ' בטכנולוגיית LED. כמו כן, יש כאן מצלמה קדמית לשיחות וידיאו באיכות של 1.2 מגה פיקסל ומצלמה אחורית עם חיישן של 5 מגה פיקסל ואפשרות לצילום וידיאו ב-HD.

בסרטונים ניתן לצפות על מסך הטלוויזיה באמצעות חיבור מיני HDMI מובנה. נפח האחסון הפנימי הוא 16 ג'יגה וניתן למצוא כאן גם אמצעי תקשורת מסוג WiFi ובלוטות'. המשקל הוא 680 גרם. המחיר של הטרנספורמר הוא 2,490 שקל ועוד כ-700 שקל עבור עריסת המקלדת שתמכר בעוד כחודש בישראל.