עוד טרגדיה במשפחת פיזם: סבתה של רוז שמה קץ לחייה

איזבל דיי, אמה של מארי פיזם, קפצה מגשר בגובה 60 מטר לפני 10 ימים שבצרפת ■ ביאטריס פיזם, סבתה של רוז מהצד השני, איחלה לרוני רון ולמארי פיזם להינמק בכלא לשארית חייהם

טרגדיה כפולה בבית משפחת פיזם: איזבל דיי - אמה של מארי פיזם שהורשעה רק אתמול (ה') בשידול לרצח בתה רוז פיזם - שמה קץ לחייה כשקפצה מגשר לפני 10 ימים בנורמנדי שבצרפת.

הידיעה על מותה של דיי, סבתה של רוז, הועברה כבר למארי פיזם בבית הכלא במהלך השבוע. על-פי הידוע בשלב זה, דיי בת ה-48 קפצה אל מותה מגשר בגובה 60 מטר כבר ב-10 במאי, וגופתה נמצאה לאחר שנסחפה בזרם הנהר השוצף תחתיו.

רק אתמול הרשיע בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה את רוני רון ברצח בכוונה תחילה של רוז פיזם לפני 3 שנים. מארי פיזם, אם הילדה, הורשעה בשידול לדבר הרצח.

ביאטריס פיזם, אמו של רוני רון וסבתה של רוז מהצד השני, איחלה לרוני רון ולמארי פיזם להינמק בכלא לשארית חייהם.

"טוב מאוד שקבעו שהם אשמים, ועכשיו אני מקווה שהם יישבו בכלא עד סוף חייהם. זה מה שמגיע להם", אמרה ביאטריס. "הם רוצחים וצריכים להישאר איפה שהם".

"אין יום שאני לא חושבת על הנכדה שלי, על רוז. היא כל חיי, והיא כבר לא פה, כבר לא בעולם הזה", טענה ביאטריס הדומעת. "הם ידעו לקחת את החיים של הנכדה שלי, אז שיישארו בכלא וישלמו על מעשיהם", הוסיפה ביאטריס וסיכמה: "אין לי שום דבר לומר להם. כואב לי על רוז, עד היום. לא אכפת לי מהם בכלל".