יצחק טוניק לעיתונאי גלי צה"ל: יחסיי עם אהוד ברק הצטננו

מפקד גלי צה"ל קיים הערב פגישה דחופה עם עיתונאי התחנה בעקבות ההחלטה להחליפו ■ אמר כי לאחרונה נשלחו אליו שליחים מטעם שר הביטחון שהביעו את חוסר שביעות-רצונו מתפקודו

מפקד גלי צה"ל, יצחק טוניק, שוקל את צעדיו הבאים בעקבות החלטתו של שר הביטחון למנות ועדת איתור למפקד חדש לתחנה הצה"לית - כך אמר הערב (א') טוניק לעיתונאי גלי צה"ל במהלך פגישה דחופה שהתקיימה בשעות הערב בתחנה.

במהלך שיחה שארכה כשעה וחצי עדכן מפקד גלי צה"ל יצחק טוניק את עיתונאי התחנה לגבי השתלשלות האירועים בימים האחרונים. טוניק התייחס בדבריו לאופן בו נודע לו על פיטוריו הצפויים במהלך מסיבת הפרידה מדובר צה"ל ומפקד גלי צה"ל לשעבר, אבי בניהו, וכן לסערה התקשורתית בה הוא והתחנה מצויים מאז יום חמישי, אז התפרסם הדבר.

לדברי עיתונאי שנכח בישיבה, טוניק תיאר את כי יחסיו עם אהוד ברק הצטננו במיוחד לאחר שהתפוצצה פרשת המלונות היקרים בסלון האווירי בצרפת וכן במהלך פרשת גלנט - אז טענו אנשיו של ברק כי התחנה מסקרת אותו באופן לא הוגן.

עוד אמר טוניק כי בתקופה האחרונה נשלחו אליו שליחים מטעמו של שר הביטחון שהביעו את חוסר שביעות-רצונו מתפקודו כמפקד תחנה ממלכתית-צה"לית.

עיתונאי בכיר אחר שנכח בישיבה סיפר ל"גלובס" כי "רוב הדברים שנאמרו בישיבה כבר היו ידועים, אבל עיקר החשיבות הייתה דווקא בעצם המפגש ויישור הקו שנעשה בין כל הנוכחים".