פסגות בעדכון תחזית: לא צפוי ביוני שינוי אקוטי במדדים

בהמשך לתחזית קודמת, בפסגות לא צופים שינויים אקוטיים במדדים, לקראת עידכונם ב-15.6.2011 ■ לא צופים שינויים במעו"ף ובת"א בנקים ■ העדכון נוגע לת"א 75 ומדד היתר 50

בית ההשקעות החשוב בישראל פסגות, מפרסם היום (ב') את העדכון השלישי לתחזיותיו, לקראת עדכון מדדי המניות המרכזיים בבורסה בת"א, אשר צפוי להתבצע ב-15 ליוני. במסגרת התחזית, לא צופים בפסגות שינויים משמעותיים במדדים המרכזיים.

כלכלני פסגות מעריכים כי לא צפויים שינויים במניות מדד המעו"ף ובמדד ת"א בנקים . במדד ת"א נדל"ן 15 מציינים בפסגות את מניית נכסים ובנין , הנמצאת בפער שווי שוק ממוצע של 4% מסף כניסה למדד.

בכל הקשור למדד ת"א 75 , מעריכים בפסגות כי אלוט תקשורת צפויה להיכנס למדד, בעוד מניות קרדן אנרגיה ואלקטרה נדל"ן צפויות לצאת ממנו, עקב דירוג נמוך. בניגוד לתחזית הקודמת, בפסגות מעריכים כי אלרוב נדל"ן תישאר ככל הנראה בתוך המדד עקב המרה של אג"ח למניות, המגדילה את ההון הרשום למסחר ואת אחזקות הציבור במניה.

במדד היתר 50 , מציינים פסגות את מניית דמרי אשר צפויה למצוא עצמה מחוץ למדדים ומאגר המניות עקב אחזקות ציבור נמוכות. בנוסף, מתייחסים בפסגות לאפשרות כי צים שיווק , קרדן ישראל , אלקטרה נדל"ן וחילן טק צפויות להיכנס למדד, בעוד מניות דלק נדל"ן , אמפל אמריקן , ביוליין ופלרם צפויות לצאת ממנו, עקב דירוג נמוך.