האחים אדרי פותחים מתחם סינמה סיטי בספרד ב-50 מיליון אירו

‏המרכז, שהוקם בסנטה קולומה, פרבר של ברצלונה, כולל 14 אולמות קולנוע ומתחם מסעדות, שיכלול גם סניפים של רשתות ישראליות כמו מוזס, קיורטוש, למון גראס והפאב האירי

קונספט מתחמי הקולנוע "סינמה סיטי" ממשיך לצאת אל מעבר לים: חברת ניאו לינאו סינמה, שמפעילה בארץ את מתחמי "סינמה סיטי" בגלילות ובראשון-לציון ומקימה מתחמים דומים בחיפה ובירושלים, השיקה מרכז בידור סמוך לברצלונה שבספרד בהשקעה של 50 מיליון אירו.

‏חברת ניאו לינאו מוחזקת בחלקים שווים על-ידי האחים לאון ומשה אדרי, איש העסקים יעקב כהן, חברת מטרופוליטן וקרן שמרוק (זרוע ההשקעות של משפחת דיסני).

‏המרכז, שהוקם בסנטה קולומה, פרבר של ברצלונה, הוא בשטח של 18 אלף מ"ר בנוי וכולל 14 אולמות קולנוע ומתחם מסעדות גדול, שיכלול גם סניפים של רשתות ישראליות כמו מוזס, קיורטוש, הפאב האירי ומסעדת למון גראס.

בדומה למתחם ‏G‏ סינמה סיטי בראשון-לציון, גם במתחם בסנטה קולומה הוקם פארק דינוזאורים מחוץ למתחם, המכיל דמויות של דינוזאורים בגודל טבעי.

‏אין זה המתחם הראשון של חברת ניאו לינאו באירופה. החברה מפעילה 5 מתחמי בידור בפורטוגל, שהוקמו בין השנים 2007 ו-2008. החברה צפויה לפתוח עד סוף 2014 כ-9 קומפלקסים נוספים בספרד, מהם 4 בברצלונה ו-5 במדריד, בהיקף כספי שנאמד בכ-250 מיליון אירו.

חברת ניאו לינאו צופה מכירת מיליון וחצי כרטיסים בשנת הפעילות הראשונה של המתחם בסנטה קולומה, עם 4 מיליון מבקרים בשנה הראשונה.

‏לדברי ליאון אדרי, מבעלי ניאו לינאו, "אני גאה על היותנו הראשונים בעולם שיישמו בהצלחה קונספט בידורי חדשני, שהפך למודל חיקוי. המודל העסקי והקונספט שפיתחנו הוכח כהצלחה עסקית חסרת תקדים המעוררת ביקושים רבים".