הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק בכיכובו של גידי גוב מנסה לפנות הן לדור הצעיר והן לקהל המבוגר

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מזנקת השבוע לראש מדד הפרסומות הזכורות והאהובות. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 0.7, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

הפרסומת של בזק היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הקמפיין הנוכחי של בזק ממשיך להעביר לקהל הצופים את המסר המרכזי של החברה: "זול יותר להתקשר מבזק גם למספרים ניידים".

ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי התחכום הקריאטיבי של הפרסומת מתבטא בכך שהיא מנסה לפנות הן לקהל היעד של הצעירים והן לקהל היעד של המבוגרים.

הפרסומת מציגה את גידי גוב בתור אב משועמם המתקשר ללא הרף לבתו. בתו המתבגרת מפגינה זלזול מרומז כלפי האב ומדגישה את הגיחוך שבהתנהגותו. המסרים הללו נועדו ליצור אהדה לפרסומת בקרב הצעירים, אשר נהנים לצפות בתכנים המערערים את הסמכות ההורית.

ברמה נוספת, הפרסומת פונה לצופים המבוגרים, אשר מכירים ואוהבים את גידי גוב ויודעים לזהות כי "בתו" מגולמת בפרסומת על-ידי הבת של דני סנדרסון (דינה סנדרסון), חברו הטוב של גוב.

חג שבועות מתקרב, וחלק מהמפרסמים כבר החלו לנצל את העובדה כי סל מוצרי המזון בחג השבועות עולה בשיעור של כ-20% לעומת התקופות הרגילות. למרות שחג שבועות מקושר באופן מסורתי לפרסומות של מוצרי חלב, הוא מהווה הזדמנות נהדרת ליצרנים של מוצרים נוספים, המשלימים את השולחן החלבי. לאור זאת, העלתה חברת מעדנות, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, קמפיין פרסומי להשקת סדרת בורקס פילו במגוון טעמי ירקות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר - 242 (בהשוואה ל-246 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים ירד לעומת לשבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-37 מיליון דולר.


בזק
 בזק