לקראת שבוע הספר: צומת ספרים עוברת למדיה הדיגיטלית

משיקה אפליקציה שתאפשר לגולשים לשדר בווידיאו המלצות על ספרים של סופרים ישראלים

סמוך לפתיחתו של שבוע הספר בשבועות הקרובים, משיקה רשת צומת ספרים את הפעילות השיווקית של הרשת לא רק בדוכני הספרים - אלא גם במדיה הדיגיטלית, כחלק מפעילות לעידוד רכישת ספרים של כותבים ישראלים, אסטרטגיה שיווקית עליה הצהירה בתחילת השנה.

הרשת תבקש מהגולשים להחליט מי יהיו השנה "מומלצי הרשת" ברשת החברתית, באמצעות אפליקציה ייחודית שתעלה בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של החברה.

האפליקציה החדשנית פותחה על-ידי חברת Reelstage, במתכונת של "וידיאו חברתי" (Social video), באמצעות טכנולוגיה שתאפשר לגולשים להקליט את עצמם בווידיאו (תוך שימוש במצלמת המחשב הרגילה), להמליץ על ספרים ישראלים שקראו ואהבו ולשתף את החברים ברשת - שמוזמנים כמובן להגיב, לשתף וכמובן לאותת ב"לייק".

הרשת תעניק לכל מי שישתתף בפרויקט ההמלצות ספר מתנה.

אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים, מסר כי "למרות החששות המוקדמים, תרבות הדיגיטל והרשתות החברתיות לא צמצמו את תרבות הקריאה אלא כיוונו אותה למקומות אחרים. מהצצה בעמוד הפייסבוק של צומת ספרים, שמונה כיום כ-24 אלף חברים פעילים, אפשר להבין שיש בארץ קהל אדיר של אוהבי קריאה, ולכן מצאנו שאין מועד ראוי יותר משבוע הספר כדי להעניק להם את הבמה ולאפשר להם להיות אלה שישפיעו על דפוסי הקנייה בדוכנים".