סופר-פארם תתחרה במטרנה: רשת הדראגסטור השיקה היום (ב') סדרת דייסות לתינוקות תחת המותג הפרטי של הרשת, Life, שתתחרה בדייסות של מטרנה. הרשת השיקה בנוסף שמן זית וגרנולות mix & match, תחת המותג הפרטי.
מדובר בכניסה ראשונה של המותג הפרטי לתחום המזון לתינוקות, תחום שהוא בליבת פעילותה של סופר-פארם ונתון לתחרות קשה בין רשתות השיווק.
קטגוריית הדייסות לתינוקות מגלגלת כ-50 מיליון שקל בשנה. הקטגוריה נשלטת (75%) על-ידי מטרנה של אסם. סופר-פארם מעריכה כי היא אחראית לשיעור של 25% לפחות ממכר הדייסות בארץ.
הרשת שמה לה ליעד להגיע עם המותג הפרטי לנתח של 20% ממכר הדייסות ברשת, קרי, מכירות של 2.5 מיליון שקל בשנה.
סדרת הדייסות מיוצרת על-ידי החברה הישראלית גלעם וכוללת דייסות אורז, קורנפלור, סולת ודגנים מעורבים. דייסת 200 גרם תימכר במחיר של 13 שקל, לעומת מחיר של 15 שקל לדייסת מטרנה.
מחיר ההשקה של הדייסה יעמוד על 10 שקלים בלבד, מחיר הנמוך ביותר מ-30% ממחיר דייסת מטרנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.