פורטסמות' שוב עוברת ידיים: הפעם תורו של האוליגרך ולדימיר אנטונוב

בלרם צ'יינראי ושותפו הישראלי לוי קושניר מכרו את המועדון; זו הפעם החמישית תוך פחות משנתיים שהקבוצה מחליפה בעלים; העסקה מוערכת ב-15 מיליון ליש"ט

‎קבוצת הכדורגל של פורטסמות' עוברת ידיים בפעם החמישית בתוך פחות משנתיים. הפעם הגיע תורו של איש העסקים הרוסי ולדימיר אנטונוב לזכות במועדון, אחרי שרכש אותו מידי איש העסקים ההונג-קונגי בלרם ציינראי ומשותפו הישראלי לוי קושניר.

אנטונוב, שמתגורר בלונדון, רכש את המועדון באמצעות חברת ‏Convers Sports Initiatives‏ (‏CSI‏) שבבעלותו. פורטסמות' שמשחקת בליגת המשנה באנגליה עברה בשנתיים מאז נמכרה על-ידי אלכסנדר גאידמק, תהפוכות רבות במפת הבעלות, כולל כניסה להליך של פשיטת רגל.

גאידמק היה זה שמכר את המועדון לסולימאן אל-פאחים ב-2009, משם התגלגל המועדון תוך חודשים ספורים לידיו של איש העסקים הסעודי עלי אל-פארג'; אז נכנסו לתמונה הצמד קושניר וצ'יינראי שבפברואר 2010 נטלו את הקבוצה מידיו של אל-פארג', אחרי שהאחרון לא הצליח לעמוד בהחזר ההלוואה שנתנו לו. מאוחר יותר נכנסה "פומפי" להליך של כינוס נסים, שבסיומו שוב קיבלו צ'יינראי וקושניר את הקבוצה, עד לעסקת המכירה הנוכחית לידי ‏CSI‏.

בהודעה שפרסמו היום, מסרו צ'יינראי וקושניר: "אנחנו מאושרים להודיע על העברת מועדון הכדורגל של פורטסמות' לידי ‏CSI‏ בראשות ולדימיר אנטונוב, רומאן דובוב וכריס אייקרס. אנחנו מאמינים ש-‏CSI‏ תוביל את פורטסמות' לעתיד מבריק".