טביב הודיע: קשטן מאמן הפועל ת"א

הבעלים של האדומים החליט שלא להעניק את התפקיד ליוסי אבוקסיס, ולהחזיר את קשטן למועדון אחרי חמש שנים; זו תהיה הקדנציה הרביעית של המאמן בן ה-66 במתחם וולפסון

דרור קשטן חוזר להפועל ת"א אחרי חמש שנים של הפסקה. כך החליט אלי טביב, הבעלים של הפועל ת"א, שהודיע היום (שבת) על מינויו של קשטן לתפקיד. ההחלטה נפלה בהפתעה גמורה אחרי שנראה היה כי יוסי אבוקסיס יהיה זה שימשיך את דרכו של אלי גוטמן כמאמן בעונה הבאה. בסופו של דבר הודיע טביב כי החליט ללכת על קשטן, בן ה-66.

קשטן אימן את הפועל ת"א שלוש קדנציות, האחרונה שבהן בעונת 2005/06. מאז אימן את נבחרת ישראל במשך 4 שנים, לפני שבעונה החולפת חזר לליגת העל ואימן את בני יהודה.

לאתר ספורט 5, אמר טביב: "אני שמח לבשר שדרור קשטן הוא מאמן הפועל החל מאמש. נתקלתי בנכונות גדולה מצידו והמו"מ בינינו ארך פחות מחמש דקות. התחלנו לבנות את הקבוצה על פי השמות שדרור ביקש כאשר למעשה הוא התחיל לעבוד כבר אמש".

עם זאת, לא ברור מה תהיה תגובת מחנה מוני הראל למהלך. כזכור, בשבוע שעבר כינס מוני הראל מסיבת עיתונאים ובה אמר כי הוא עדיין הבעלים של הקבוצה אחרי שלטענתו טביב לא עמד בתנאי התשלום של ה"במבי".