אקסטרימיו גייסה 14 מיליון דולר מבטרי ונצ'רס, גיזה ו-JVP

אקסטרימיו מפתחת מערכות אחסון מבוססות טכנולוגיות פלאש במטרה לסייע בעיבוד מהיר ולפתור את העומס שעולה במספר רב של יישומים ותהליכי מחשוב ארגוניים

חברת האחסון Xtremio השלימה סבב גיוס הון שני בהיקף של 14 מיליון דולר. אקסטרימיו הוקמה בשנת 2009 וגייסה בסיבוב הראשון 5 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון המקומיות גיזה ו-JVP.כעת הצטרפה משקיעה חדשה, קרן בטרי ונצ'רס.

אקסטרימיו הוקמה בידי קבוצה של ותיקי ההיי-טק הישראלי, ובהם אריה מרגי, ממייסדי אם-סיסטמס; שוקי ברוק, שהקים את Rainfinity שנמכרה ל-EMC; וירון שגב, לשעבר סמנכ"ל הפיתוח של וולטיר. אהוד רוקח, בכיר לשעבר באורכית ומנכ"ל קוריג'נט, הוא מנכ"ל החברה.

אקסטרימיו מפתחת מערכות אחסון מבוססות טכנולוגיות פלאש במטרה לסייע בעיבוד מהיר ולפתור את העומס שעולה במספר רב של יישומים ותהליכי מחשוב ארגוניים.

ההון שגויס ישמש את החברה להמשך מאמצי הפיתוח, כך אומר קובי רוזנגרטן, שותף ב-JVP שהשקיעה בחברה מיומה הראשון: "החברה פיתחה מערכת כוללת וחדשנית שכבר נמצאת בניסויי אלפא בכמה אתרים בעולם.

השימוש בטכנולוגיות פלאש ו-SD (olid-StateS (Drive הוא תחום חם, ואקסטרימיו פיתחה מערכת אחסון מבוססת פלאש שאנחנו מעריכים שתעשה מהפכה. החברה הצליחה להוכיח שהטכנולוגיה עובדת, ועכשיו תתקדם במטרה להשלים את הפיתוח ולהגיע לשוק".

איציק פרנפס, שותף בבטרי ונצ'רס, אמר כי "אקסטרימיו מייצגת חדשנות המספקת מענה לצורך בהאצת ביצועים, שיפור היעילות והפחתת עלויות משמעותית של מרכזי מחשוב ארגוניים".