מניית היום: מזנקת לקראת פרסום תוצאות סקר סייסמי

בעלי יחידות ההשתתפות של מודיעין והכשרה אנרגיה מצפים בדריכות רבה לפרסום תוצאות הסקר הסייסמי התלת מימדי ברשיונות "שרה" ו"מירה"

מניית מודיעין ממשיכה היום את המומנטום החזק שיצרה בשני ימי המסחר הראשונים של השבוע. אליה מצטרפת "האחות" הכשרה אנרגיה .

שתיהן כאמור רשמו בימים ראשון ושני השבוע עליות חדות וממשיכות היום קדימה, לקראת פרסום תוצאות הסקרים הסיסמיים התלת-ממדיים ברישיונות "מירה" ו"שרה", שצפויים לצאת עד סוף החודש.

בעל השליטה בהכשרה אנרגיה, עופר נמרודי, השתתף בכנס בשבוע שעבר. במסגרת ריאיון שנערך עמו בכנס ביום חמישי נשאל נמרודי לגבי הדחיות בפרסום תוצאות הסקרים הסיסמיים התלת-ממדיים ברישיונות "מירה" ו"שרה", והתשובה שלו, שלפיה היה צריך לשלוח את הסקרים לעיבוד מחודש לצורך ניקוי רעשים, לא השאירה הרבה מקום לספק לגבי התוצאות שלהם. "הבדיקות הוכיחו שהיה שווה גם לנקות את הרעשים וגם לחכות. ככל שהעמקנו בשרה ובמירה, הגענו למסקנה שכמו חמין, עדיף לתת לזה להתבשל לאט, ולא למהר".

בהמשך מסר נמרודי כי הדוח עם תוצאות הסקרים צפוי להתקבל מחברת "נדרלנד" לקראת סוף חודש יוני, וגם נתן לוחות זמנים להמשך. "חתמנו על חוזה ואסדת קידוח, שמחייב אותנו לשלם סכום 'קטן', 160 מיליון דולר. חתמנו על זה כי אנחנו מאמינים שצריך לקדוח מיד, והקידוח צפוי להיות בסוף דצמבר השנה או בתחילת ינואר בשנה הבאה".

וכאילו לרמוז לתוצאות הסקרים, סיפק נמרודי דימוי נוסף: "אתה לא מזמין מוהל לעשות ברית לבן שלך אם אתה לא בטוח שיש לך בן, במיוחד אם המוהל הזה רוצה 160 מיליון דולר על הברית".