נס טכנולוגיות תירכש ע"י חברה מקבוצת סיטי ב-307 מיליון דולר

בעלי המניות בנס צפויים לקבל 7.75 דולר למניה במזומן ■ נס מצפה להשלים את העסקה במהלך 3 עד 6 החודשים הקרובים

נס טכנולוגיות הודיעה היום (ו') על חתימת הסכם לרכישתה ע"י חברה מקבוצת Citi (CVCI), קרן השקעות פרטית גלובלית. שווי העסקה מוערך בכ- 307 מיליון דולר.

על פי תנאי העסקה, בעלי המניות של נס צפויים לקבל 7.75 דולר למניה במזומן לכל מניה רגילה שברשותם, מחיר המהווה פרמיה של 17.6% מעל שער הסגירה של מניית החברה בנסדא"ק ביום ה- 9 ביוני 2011, יום המסחר שקדם להודעה זו, או 22.2% מעל לשער הסגירה הממוצע של המניה ב- 30 ימי המסחר שקדמו ל- 10 ביוני 2011.

בעקבות המלצה פה אחד של ועדה בלתי תלויה של הדירקטוריון, שהחברים בה אינם בעלי עניין, קבע דירקטוריון החברה כי העסקה היא לטובת החברה ובעלי מניותיה. הדירקטוריון ממליץ לבעלי המניות של החברה לאשר את העסקה.

"אנו מאמינים כי העסקה מביאה ערך גבוה לבעלי המניות שלנו, וטמונה בה הזדמנות מעולה לכ- 500 הלקוחות ול- 6,900 עובדינו. גם תחת הבעלות החדשה נמשיך בתנופת הצמיחה ואנו מצפים להשלמת העסקה" אמר שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות.

"אנו נרגשים מהאפשרות להגדיל את השקעתנו בנס" אמר בוב קאהנה, מנכ"ל CVCI. "נס היא החברה המובילה במספר תחומים של שירותי טכנולוגיית המידע. אנו מצפים לעבוד עם ההנהלה, העובדים והשותפים של כל היחידות העסקיות, במטרה משותפת להגדיל אף יותר את הערך שנס מספקת ללקוחותיה ולמנף את עוצמותיה הגלובליות".

השלמת העסקה כפופה למספר תנאים, ובכלל זה לאישור בעלי המניות של נס, לאישורים מרשות ההגבלים העסקיים, וכן לעמידה במספר תנאים נוספים הנהוגים במקרים כגון זה. העסקה תובא לאישור בעלי המניות של נס באסיפה כללית מיוחדת אשר תיערך בתאריך שעליו תודיע החברה. נס מצפה להשלים את העסקה במהלך שלושת עד ששת החודשים הקרובים.