מניית היום: מזנקת ב-11% לאחר שתי השתלות מוצלחות

בשני המקרים הושתלו הסטנטים של ITGI על מנת לטפל במפרצת שנתגלתה במוח, לאחר שטיפולים קודמים אחרים הקיימים בשוק לא הצליחו לפתור את הבעיה

חברת איטיג'יאי , המפתחת, מייצרת ומשווקת סטנטים ייחודים המצופים ברקמה מהחי לשימוש בכלי דם של הלב, דיווחה היום (ב') על שתי פרוצדורות פורצות דרך מוצלחות שנעשו בגרמניה בשימוש בסטנט של החברה. בעקבות הדיווח מזנקת מניית החברה במהלך המסחר בבורסה.

בשני המקרים הושתלו הסטנטים על מנת לטפל במפרצת שנתגלתה במוח, לאחר שטיפולים קודמים אחרים הקיימים בשוק לא הצליחו לפתור את הבעיה.

המקרה הראשון בוצע בבית חולים בדיסלדורף על ידי ד"ר תורובסקי, במטופל בן 14 שסבל ממפרצת במוח. לפני השימוש בסטנט ה-AneuGraft, ביצעו רופאיו של הנער ניתוח לסגירת המפרצת (Clipping) והשתילו סטנטים אחרים (Coils), שתי הפרוצדורות הללו לא צלחו. סטנט ה-AneuGraft הצליח לטפל במפרצת ולסגור אותה בצורה מיידית ומוחלטת.

המקרה השני בוצע בבית חולים באסן על ידי ד"ר רנה שאפוט, הנחשב לאחד הרופאים המובילים בעולם בתחום צינתורי המוח. גם במקרה זה, עברה המטופלת מספר פרוצדורות קודמות לסגירת המפרצת אך כולן נכשלו ורק סטנט החברה הצליח לטפל במפרצת בצורה מושלמת.

שני החולים שוחררו לבתיהם והם אינם סובלים מחסר נוירולוגי בעקבות המפרצת.

ישראל שרייבר, מנכ"ל חברת ITGI, ציין "טכנולוגית החברה החדשנית מוכיחה את עצמה פעם נוספת במקרים בהם אין בשוק פתרון יעיל המטפל במפרצות במוח בצורה מיידית ומוחלטת. אנו שמחים שהבשורה על טכנולוגיית החברה הולכת ומתפשטת ויותר רופאים פונים אלינו לטיפול במקרים קשים. כל מקרה שמתבצע בעזרת הסטנט שלנו, נוסף למאגר המידע הקליני של החברה, שיסייע לנו בהמשך הדרך בפעילות הרגולטורית שלנו".