בקשה לייצוגית ב-342 מיליון שקל נגד "מעריב": פרסם מודעות מין

התובעים דורשים פיצוי בגין עוגמת-נפש להיקף הכולל של מיליון האנשים שנחשפו לאורך 7 שנים למודעות בעלות האופן המיני שפורסמו ב"מעריב", מבלי שהוזהרו מראש כי הם נחשפים אליהן

בקשה לתביעה ייצוגית נגד עיתון "מעריב" בגין עוגמת-נפש עקב פרסום לכאורה של מודעות לשירותי מין: חברת אי.די.בי הודיעה היום (ג') לבורסה, כמתחייב בחוק, כי לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד "מעריב" על סך 342 מיליון שקל.

על-פי הדיווח, "התביעה הינה פיצוי בגין עוגמת-נפש שנטען כי נגרמה לקוראי עיתון 'מעריב' ומקומוני 'מעריב', בשל מודעות פרסומת מסוימות באותם עיתונים, אשר לטענת המבקשים מהוות פרסום אסור והזמנה למתן שירותי מין בתמורה".

התובעים, אמיר ענאקי ושי ג'ורנו, ביקשו מבית המשפט להכיר בתביעתם כתביעה ייצוגית של מיליון איש ולאשר את סכום הפיצוי שעומד כאמור על 342 מיליון שקל - פיצוי להיקף הכולל של מיליון האנשים שנחשפו לאורך 7 שנים למודעות בעלות האופן המיני, מבלי שהוזהרו מראש כי הם נחשפים אליהן.

בשלב זה ב"מעריב" בוחנים את הטענות וכן את הבקשה לאישורה כתובענה ייצוגית. על-פי הערכות ראשוניות ב"מעריב", אין בסיס לטענות מגישי התביעה.