הכתבת הפוליטית מזל מועלם עוברת מ"הארץ" ל"מעריב"

ההערכות הן כי בתקופה הקרובה יצטרפו בכירים נוספים מעיתון "הארץ" לעיתון שבשליטתו של נוחי דנקנר ■ לעיתון "מעריב" נעשות פניות מצד עיתונאים המעוניינים להצטרף לקבוצה

הכתבת הפוליטית של עיתון "הארץ", מזל מועלם, עוברת לעיתון "מעריב". ל"גלובס" נודע כי מדובר במעבר ראשון לעיתון המתחדש תחת שליטתה של קבוצת איי.די.בי בראשותו של נוחי דנקנר. נודע גם כי פניות נעשו לפרשן הצבאי עמוס הראל, לכתב הערבים אבי יששכרוף ולאיש העיתון הבכיר ארי שביט.

כמו כן נודע, כי ישנה פנייה של עיתונאים בשוק לקבוצת "מעריב" להצטרף לקבוצה.

מועלם תשתלב ככתבת בכירה בדסק הפוליטי של "מעריב" וכן בכתיבת מאמרים בתחומי התמחותה. מדובר בסנונית ראשונה מבין הבכירים בעיתונות, וב"הארץ" בפרט, שמנהלים משא-ומתן למעבר לעיתונו של נוחי דנקנר.

מועלם אמרה בתגובה ל"גלובס": "אני מסכמת תקופה יפה ומאתגרת בעיתון 'הארץ' ונרגשת להצטרף למהלך העיתונאי הגדול שמתוכנן ב'מעריב' המתחדש. אני מאמינה שאוכל לתרום מניסיוני כעיתונאית פוליטית להתחזקות 'מעריב' - דבר שחשוב הן לדמוקרטיה והן לחופש העיתונות במדינה הקטנה שלנו".

מועלם, בעלת תואר שני בלימודי ביטחון מאוניברסיטת תל-אביב, נולדה וגדלה במגדל-העמק. לאחר שירות צבאי ככתבת בעיתון "במחנה" הצטרפה ל"מעריב" ככתבת אזורית בצפון הארץ. בשנת 1998 החלה לעבוד בעיתון "הארץ" בסיקור משרד הפנים והשלטון המקומי. בשנת 2003, מיד לאחר הבחירות שבהן ניצח אריאל שרון, מונתה לכתבת הפוליטית הבכירה של מערכת "הארץ".

במקביל לעבודתה בעיתון "הארץ" מגישה מזל מועלם תוכנית טלוויזיה שבועית בערוץ הכנסת המתמקדת בנושאים חברתיים, וכן מרבה להתראיין כפרשנית פוליטית בתקשורת האלקטרונית.

גורם בכיר המקורב לצמרת "מעריב" הבהיר כי הצטרפותה של מזל מועלם לדסק הפוליטי של העיתון תהיה בנוסף לכתבת הפוליטית הנוכחית של "מעריב", מיה בנגל.

את תגובתו של הראל לא ניתן היה להשיג, אבי יששכרוף מסר כי בעבר כבר נעשו אליו פניות, אולם הוא לא משתף בכך את העיתונות. שביט מסר: "אין תגובה".