בעל השליטה באדומים ייקח היום חלק בהנפקת הזכויות

אלכס דמביצר (68%) ישתתף בהנפקה בהיקף של כ-28 מיליון שקל ■ במסגרת ההנפקה יוצאו לבעלי המניות יחידות הכוללות 15 מניות ו-15 אופציות ללא תמורה במחיר של 45 שקל ליחידה

חברת אדומים העוסקת בתחום האנרגיה המתחדשת ונסחרת בבורסה בת"א תבצע היום הנפקת זכויות כאשר בעל השליטה, אלכס דמביצר (68%), ישתתף בהנפקה בהיקף של כ-28 מיליון שקלים.

במסגרת ההנפקה יוצאו לבעלי המניות של החברה יחידות הכוללות 15 מניות ו-15 אופציות ללא תמורה במחיר של 45 שקלים ליחידה. תמורת ההנפקה תשמש את החברה להרחבת פעילויותיה בתחום האנרגיה המתחדשת,לרבות האנרגיה הסולארית. נציין כי הונה של אדומים נכון לסיום הרבעון הראשון של 2011 עמד על כ-25 מיליון שקלים.

רכישות, מיזוגים ושיתופי פעולה

אדומים מנהלת כיום פרויקטים בבעלותה מרכישות ושיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחום האנרגיה הסולארית בישראל. במאי 2011 השלימה החברה רכישת 50% ממניות חברת גרין ריי (GreenRay) הפרטית העוסקת בייזום, הקמה, ותפעול של מערכות הפקת אנרגיה סולארית. הבעלות בגרין ריי, מתחלקת בין אדומים לחברת ברימאג דיגיטל הציבורית, המחזיקה בה גם היא ב-50% מהמניות. היקף ההשקעה נאמד בכ- 14-15.5 מיליון שקלים.

בנוסף התקשרה אדומים עם חברת ערבה פאוור, חברת ייזמות וחלוצה בתחום האנרגיה המתחדשת בישראל, לפיו תרכוש החברה (80%) מהשליטה בארבע מערכות סולאריות בהשקעה של כ-75 מיליון שקלים, מתוכם תשקיע אדומים 17 מיליון שקלים מהונה העצמי והיתר באמצעות גיוס חוב והון עצמי של GSI.

כמו כן התקשרה אדומים עם חברות נוספות ובהם, גדות סולאר, סולאיר ישראל, העוסקת בייזום והתקנת מערכות סולאריות כוללות, לרכישת מערכות בהיקף של כ-2 מגה וואט בעלות כוללת של כ- 30 מיליון שקלים.

אדומים ממשיכה לפעול להגדלת צבר הפרויקטים שבבעלותה על ידי שיתופי פעולה ורכישות של רישיונות למתקנים מחברות ייזום בתחום האנרגיה המתחדשת, וכן בוחנת הזדמנויות להשקעה בפעילות בשווקים בחו"ל.