רדקום תספק פתרונות ניטור רשתות סלולר ביותר מ-2 מ' ד'

חברת התקשורת בחרה בפתרון ה-Omni-Q של רדקום על מנת לנטר את כל רשתות הסלולר שלה במדינה

חברת רדקום , המספקת פתרונות הבטחת שירות למפעילי תקשורת לניטור תעבורה ברשתות תקשורת, הודיעה היום כי ענקית תקשורת עולמית בחרה בפתרונותיה של רדקום על מנת לנטר את רשתות סלולר שלה. היקף העסקה מוערך בלמעלה מ-2 מיליון דולר.

מדובר בעסקה רביעית של רדקום מתחילת השנה בדרום אמריקה. בסך הכל חתמה החברה על עסקאות ביותר מ-10 מיליון דולר מתחילת השנה.

חברת התקשורת בחרה בפתרון ה-Omni-Q של רדקום על מנת לנטר את כל רשתות הסלולר שלה במדינה, בכלל זה רשתות GSM, GPRS ו-UMTS. החברה בחרה ברדקום הודות להיצע הפתרונות הנרחב שלה, המאפשר לה לספק מערכת אחת לניטור כל הטכנולוגיות ברשתות התקשורת שלה.

"עסקה זו היא הישג חשוב אשר מאשר כל רכיב של האסטרטגיה שלנו - במיוחד את הצורך הגדל בשוק לפתרונות הבטחת איכות, את העליונות של הפתרונות של רדקום ופוטנציאל המכירות שלה. הדבר מחזק את מעמדה האיתן של רדקום כספקית עולמית מובילה של פתרונות הבטחת שירות בכלל, ובאמריקה הלטינית בפרט", אמר רונן חובב, סגן נשיא למכירות עולמיות ברדקום. "אנו מאמינים כי מערכת ה- Omni-Q של רדקום תאפשר לחברת התקשורת לשפר את ביצועי הרשת ואת איכות השירות, וכתוצאה מכך גם להגדיל את ההכנסות ולצמצם את העלויות התפעוליות".

רדקום עוסקת במתן פתרונות ניטור חדשניים לרשתות תקשורת מתקדמות. החברה מתמחה בניטור רשתות הדור השלישי בסלולר כמו גם בתחום הקול, הנתונים והווידיאו. רדקום מפתחת ומספקת פתרונות תוכנה וחומרה לבדיקת רשתות תקשורת המסייעים למפעיל בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות, בניתוח תקלות בליבת הרשת ובתחזוקת רשתות פעילות.