אחרי שהייתה סדרת הלהיט לילדים בשנות ה-90, סבן ברנדס משיקה את הגירסה העדכנית של המותג - סדרת "פאוור ריינג'רס סמוראי". בישראל תשווק את הסדרה חברת צעצועי אילנית.
בחברה מעריכים כי בשנה הקרובה יימכר המותג בהיקף של 24 מיליון שקל. הסדרה החדשה משווקת במקביל להשקה במדינות נוספות בעולם.
הסדרה נוצרה בשנות ה-90 על-ידי חיים סבן, ובעקבות ההצלחה נרכש המותג על-ידי וולט דיסני בתחילת שנות ה-2000. בשנה שעברה רכש סבן בחזרה את המותג.
במקביל לשיווק בחנויות, תעלה העונה החדשה של הסדרה בערוץ הילדים שתכלול 40 פרקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.