איילת ניר מצטרפת לפסגות ככלכלנית ואסטרטגית ראשית

ניר עוזבת את IBI ותחליף בתפקיד את הכלכלנית ורד דר שהודיעה לפני כחודשיים על פרישה מהתפקיד לאחר 7 שנים

הכלכלנית איילת ניר מצטרפת לבית ההשקעות פסגות ותשמש בו ככלכלנית והאסטרטגית הראשית וכן כמנהלת מחלקות המחקר. ניר תחליף בתפקיד את הכלכלנית ורד דר שהודיעה לפני כחודשיים על פרישה מהתפקיד לאחר 7 שנים. ניר תצטרף לפסגות במהלך חודש ספטמבר.

ניר תשמש כמנהלת מחלקות המחקר בקבוצת פסגות ותחת אחריותה תמצאנה מחלקת מחקר מקרו בניהולו של אורי גרינפלד, אנליזת המניות של ה-buy side, בניהולה של מיכל אברהמי ואנליזת החוב הלא סחיר והסדרי החוב, בניהולה של קרן גרינשפן.

לניר, 41, תואר שני בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. לניר ותק של 13 שנה בשוק ההון הישראלי. היא החלה את הקריירה המקצועית שלה בשנת 1998, כעוזרת מחקר של הכלכלן הראשי של חברת ניהול התיקים "אופק ני"ע והשקעות" מקבוצת בנק לאומי ולאחר מכן שימשה ככלכלנית המקרו של החברה. בשנת 2001 עברה לשמש ככלכלנית הראשית של בית ההשקעות IBI.

מנכ"ל פסגות רונן טוב אמר כי "הצטרפותה של איילת לפסגות ממשיכה את המהלך לבנייתו של מטה מקצועי ואיכותי לבית ההשקעות הגדול בישראל. איילת ניר הינה אחת הכלכלניות המוערכות והמנוסות ביותר בשוק ההון הישראלי. לרשות מנהלי ההשקעות של פסגות עומד מערך המחקר הגדול והמקצועי בישראל, המונה 7 מחלקות מחקר. אנו רואים במחקר כלכלי ואיכותי בסיס לקבלת החלטות השקעה לטובת לקוחותינו, יועצי ההשקעות, הקופות המפעליות והגופים המוסדיים. אני בטוח שאיילת תתרום רבות מניסיונה הרחב ומיכולת הניתוח שלה לכלל החברות בקבוצה, ללקוחות וליועצים".