גבעות: התחלנו בהפקה יציבה של נפט מ"מגד 5" - 800 חביות ביום; המניה עולה ב-7% בבורסה

גבעות מבהירה למחזיקיה שומרי המסורת: "תכננו את הליך ההפקה כך שיבוצע בצורה אוטומאטית בשבתות וחגים" ■ "ההפקה מ"מגד 5" תהא סדירה ללא הפסקות בשבתות" ■ מבחני ההפקה צפויים עד ספטמבר - אם הכל יתנהל כשורה, הפקה מסחרית כבר בנובמבר

גבעות ממשיכה לעדכן מ"מגד 5": לאחר שדיווחה בשבוע שעבר על תחילת מבחני ההפקה, מעדכנת שותפות חיפושי הנפט כי החל שלב ההפקה מהבאר וקצב ההפקה ממקטע 8 עומד על כ-800 חביות ביום בקצב יציב.

נציין כי מבחני ההפקה ארוכי-הטווח צפויים להיערך עד חודש ספטמבר, ולאחר מכן תערוך השותפות על פי תכניתה פעולות הכנה של אתר הקידוח וכן התאמה של הציוד להפקה המסחרית. אם הכל יתנהל כשורה, צופים בגבעות כי ההפקה המסחרית תחל כבר לקראת סוף שנת 2011, בחודש נובמבר.

ולטובת המחזיקים שומרי המסורת, מבקש השותף הכללי להבהיר כי תכנן את תהליך ההפקה בתקופת מבחני ההפקה לטווח ארוך ובתקופת ההפקה המסחרית כך שיבוצעו בצורה אוטומטית בשבתות וחגים.

"התהליך האוטומטי של הפקת הנפט בשבתות וחגים נבדק ואושר מבחינה הלכתית הן על ידי מכון צומת והן ע"י הרב עדין שטיינזלץ לפיכך בכוונת השותפות לעבור להפקה סדירה ממגד 5 ללא הפסקות בשבתות וחגים כך שההפקה בפועל תמשך ברצף בכל ימות השבוע", נכתב בהודעת השותפות.